نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت : برجام با اینکه یک بازی برد برد برای کشور نبود ولی حداقل نباید اجازه می داد تحریم ها آن هم با این شدت دوباره اعمال شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ علی جلیلی شیشوان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا گفت : تحریم های آمریکا چیز جدیدی نیست و از اول پیروزی انقلاب شروع شده است و حتی رهبر کبیر انقلاب پیش بینی کرده بودند که بعد از پنجاه سال نیز شیطنت های آمریکا تمام شدنی نیست .

وی افزود : این تحریم ها در هر برهه ای به بهانه های مختلف نسبت به ایران اعمال شده است و هر زمان به آرمان های انقلاب پایبندتر بوده ایم تحریم های ظالمانه تری به ما تحمیل شده است .

جلیلی خاطرنشان کرد : نباید تسلیم چنین حرکت هایی از سوی شیطان بزرگ شد و این تحریم ها را فرصتی برای پیشرفت و خود کفایی کشور در بخش های مختلف اقتصادی تبدیل کرد .

وی با اشاره به راهبردهای مقابله ای در مقابل تحریم های ظالمانه آمریکا تصریح کرد : برای مقابله با تحریم های آمریکا راهی جز درک خون شهدا و پایبندی به آرمان آنان و فصل الخطاب قرار دادن فرامین رهبری وجود ندارد .

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : برجام با اینکه به هیچ وجه بازی برد برد برای کشور نبود ولی حداقل نباید اجازه می داد این تحریم ها دوباره به شکل کاملاً ظالمانه اعمال شود .

وی یادآور شد : رهبر معظم انقلاب بارها تذکر داده بودند که آمریکا قابل اعتماد نیست و مسئولان نباید فریب آنان را بخورند و با اعمال این تحریم ها دوباره چهره غیر قابل اعتماد آمریکا عیان شد .

جلیلی تأکید کرد : تمامی عوامل اجرایی کشور ، سران قوا به ویژه رئیس جمهور باید هر چه سریع تر به نحو مؤثر به این موضوع جواب دهند و موضع گیری مناسب داشته باشند .

وی در پایان گفت : نکته ای که قابل توجه است این است که این وضعیت کاملاً قابل پیش بینی بود و راهکارهای مقابله گرانه باید هر چه سریع تر اعمال شود و به دشمن ثابت گردد که با تحریم و فشار بر ملت ایران نمی تواند به اهداف پلید خود دست یابد .