مراغه – خبرگزاری رصد- شهرستان مراغه برای جشن سالروز میلاد منجی عالم بشریت آراسته شد و چشم انتظاران حضرت قائم(عج) کوی و برزن این شهر را آذین بندی کرده اند. به گزارش خبر نگار رصد – مردم حسینی مراغه همانند سایر مناطق کشور با آذین بندی کوچه ها ،خیابان ها و محله های کوچک وبزرگ،این […]

۲۰۱۵۰۶۰۲_۱۴۰۶۲۷

مراغه – خبرگزاری رصد- شهرستان مراغه برای جشن سالروز میلاد منجی عالم بشریت آراسته شد و چشم انتظاران حضرت قائم(عج) کوی و برزن این شهر را آذین بندی کرده اند.

به گزارش خبر نگار رصد – مردم حسینی مراغه همانند سایر مناطق کشور با آذین بندی کوچه ها ،خیابان ها و محله های کوچک وبزرگ،این عید بزرگ راجشن گرفتند.
در اکثر مناطق شهر به خصوص در بازارچه ها و پارک ها مردم با نور افشانی و دادن شربت وشیرینی این روز بزرگ را گرامی داشتند .

مردم این شهرستان می خواهند با جشن و شادی در این روز، ارادت خالصانه خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نشان داده و این عید بزرگ را گرامی دارند.

شادی و سرور مردم این خطه از آذربایجان در کلام و سخن ، وصف شدنی نبوده و همانند سایر منتظران دل و جان را به وعده الهی داده و منتظر آمدن آن منجی هستند.

تازه عروس و دامادان این شهر نیز بر پایه یک سنت دیرینه اولین روز زندگی خود را در این روز جشن گرفته و به میمنت قدوم مبارک آن حضرت ، زندگی خود را شروع می کنند.

پایان خبر/