مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: کاربردی کردن اقتصاد مقاومتی ، بصیرت افزایی و دشمن شناسی از رسالت های بسیج اساتید است.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در جمع بسیج اساتید شهرستان مراغه با تبریک روز بسیج اساتید افزود: عملیاتی کردن فرامین، اوامر و مطالبات فرمانده کل قوا را از دیگر رسالت های اساتید بسیجی است.
وی خاطر نشان کرد: بسیج اساتید  باید به عنوان  فرماندهان جنگ نرم از فرهنگ اسلام ناب محمدی (صل الله علیه و آل وسلم )و دستاوردهای انقلاب شکوهمند  اسلامی در عرصه دانشگاه دفاع کنند.
وی  با تسلیت سالگرد شهادت شهید چمران، ایشان را الگوی بسیج اساتید معرفی کرد وگفت: اساتید بسیجی باید شان و منزلت خود  را حفظ کرده و در فرهنگ سازی  هم الگوی سایر اقشار جامعه باشند
حجت السلام فیضی زاده به حضور اساتید مومن و متدین در صحنه های علمی اشاره کرد و افزود: تاثیر گذاری در نیروهای جوان وظیفه خطیر اساتید بوده و باید شاگرد پروری بکنند.
وی خاطر نشان کرد: اساتید بسیجی  باید در صحنه های مختلف با حضور به موقع و فعال خود فضای ذهن دانشجویان و جامعه  را به نور معرفت الهی نزدیک کنند .
وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام  معظم رهبری در خصوص  آتش به اختیار افزود:  اساتید و دانشجویان بعنوان قشر تحصیل کرده و روشنفکر جامعه باید در این راستا هم پیشقدم بوده و در همه زمینه ها مخصوصا برای
روشنگری  جامعه ، پیشتاز باشند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه در بخش دیگر سخنان خود با تمجید از عمل کرد سپاه در حمله به داعش، شلیک موشک ها را ثمره خون شهدا و تلاشهای شبانه روزی شهید تهرانی مقدم  دانست و گفت: این حرکت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهان مخابره کرد .
وی در پایان سخنان خود روز جهنی قدس را روز حمایت از مظلومان و روز اعلام نفرت از رژیم صهیونیسم و استکبار جهانی دانست و افزود: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس حماسه ای دیگر آفریدند و استکبار جهانی را مایوس کردند .