مسئول ستاد روز قدس شهرستان مراغه گفت : امروز مبارزه با استکبار و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی تبدیل به یک فرهنگ در جهان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، مسئول ستاد برگزاری مراسم روز قدس در گفتگو با خبرنگار ما گفت : روز قدس با فرمان حضرت امام نامگذاری شده است و امروزتبدیل به یک حرکت جهانی شده است وتمامی ملت های مسلمان جهان با حضور خود درجمله آخر ماه رمضان جنایت های رژیم صهیونیستی را محکوم و حمایت خود را از ملت مظلوم مسلمین اعلام می کنند.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود : روز جهانی قدس روز انزجار از جمعی استکبار جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل و همچنین وهابیت جنایت کار است و مردم با راهپیمایی پر شور و گسترده خود دشمنان اسلام را نا امید خواهند کرد.

وی اضافه کرد : مردم با بصیرت ایران با حضور پر شور خود بار ها ثابت کرده اند که فرمان حضرت امام(ره)را سال به سال پرشور تر و حماسی تر برگزار کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه خاطر نشان کرد : مردم شهید پرور شهرستان مراغه نیز که بار ها ثابت کرده اند جزو اولین ها هستند با حضور حماسی و پر شور خود انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و قده چرکین منطقه و حمایت خود را از ملت مظلوم جهان بخصوص ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

وی تصریح کرد : ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس تمامی تدابیر لازم را برای برگزاری هر چه با شکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس در مراغه فراهم کرده است و انتظار می رود مردم شهید پرور شهرستان با حضور به موقع خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را ناامید کنند.

فیضی زاده در پایان گفت : پوستر پلاکارد های لازم با موضوع روز قدس و استکبار ستیزی به اندازهی کافی در بین مردم توضیع خواهد شد و مردم با سر دادن شعار های حماسی مسیر بین میدان طلوع فجر تا میدان شهر داری و مسجد جامع را طی خواهند کرد.