ملت بزرگ ایران همراه با مردم سایر کشورهای اسلامی همان گونه که در راهپیمایی های سال های گذشته به صورت گسترده شرکت کردند ، امسال نیز با لیبک گویی به فرامین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ثابت خواهند کرد جواب تهدیدات دشمنان را با حضور پر شور خود خواهند داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مراغه در گفتگو با خبرنگار ما گفت : ملت بزرگ ایران همراه با مردم سایر کشورهای اسلامی همان گونه که در راهپیمایی های سال های گذشته به صورت گسترده شرکت کردند ، امسال نیز با لیبک گویی به فرامین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ثابت خواهند کرد جواب تهدیدات دشمنان را با حضور پر شور خود خواهند داد .

ظفر محمدی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در کشور افزود : قطعا ملت شریف ایران اسلامی بهتر از هر کس دیگری می دانند که حضور گسترده در راهپیمایی امسال به مراتب با اهمیت تر از سال های گذشته است .

وی خاطر نشان کرد : حضور پرشور و گسترده ملت های اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به حوادث منطقه نیز باعث خواهد شد نقشه های آمریکا که اخیرا هم با سفر رئیس جمهور آمریکا در رساستای عملی آن بود نقش بر آب شود .

فرماندار تصریح کرد : ملت ایران باید به دنیا نشان دهند که همواره پایبند به آرمان های نظام و انقلاب هستند و هر لحظه گوش به فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری هستند و از هیچ تهدیدی واهمه ندارند و با قدرت تمام حرکت پیش برنده خود را ادامه می دهند .

وی با اشاره به تامین امنیت راهپیمایی روز قدس تاکید کرد : به مردم بزرگوار و همیشه در صحنه شهرستان مراغه این اطمینان را می دهیم در جهت تامین امنیت راهپیمایی هیچگونه مشکلی نداریم و تمامی تدابیر لازم برای تامین امنیت روز قدس اندیشه شده است .