فرمانده سپاه مراغه گفت : به برکت انقلاب اسلامی و نام گذاری روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان ، گفتمان مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان طنین انداز شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ فرمانده سپاه مراغه در گفتگو با خبرنگار ما با دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت : نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی مبتی بر دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالمان و استکبار به برکت انقلاب اسلامی امروز سراسر جهان را در بر گرفته است .

سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود : روز جهانی قدس روز نمایش اراده و ظرفیت امت اسلامی در مصاف با راهبردها و سیاست های جنایت آمیز آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان علیه جهان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد : با شیطنت‌های اخیر استکبار جهانی در منطقه و حادثه تروریستی مجس شورای اسلامی و حرم حضرت امام خمینی (ره) مردم ایران اسلامی بهتر از ما می‌دانند که باید حضورشان در راهپیمایی روز قدس امسال پررنگ‌ تر از همیشه باشد.

سامی تصریح کرد : با توجه به تفرقه‌‌ای که دشمنان اسلام در حال ایجاد آن در منطقه هستند مردم هوشیار و بصیر ان‌شا‌ءالله بزرگترین راهپیمایی روز قدس بعد از انقلاب را امسال برپا خواهند کرد.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه داعش در سوریه اضافه کرد : سربازان سبزپوش سپاه پاسداران با تاسی از فرمایش فرماندهی کل قوا سیلی محکمی به داعشیان زدند تا غمی که از ترورهای اخیر در دل مردم افتاد از بین رود و حضور در راهپیمایی روز قدس یعنی دفاع از حرکتی که بچه‌های سپاه انجام دادند.

انتهای پیام /