نقی مسکینی در جلسه تسهیلات سفر های تابستانی مراغه گفت : شهرستان مراغه از پتانسیل های خوبی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری منطقه برخوردار است .
ند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، نقی مسکینی در جلسه تسهیلات سفر های تابستانی مراغه گفت : شهرستان مراغه از پتانسیل های خوبی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری منطقه برخوردار است .
وی افزود بسیاری از کشور های منطقه در اثر جذب گردشگر بیشتر از فروش نفت خام ایران دارای درآمد ثابت شده اند .
مسکینی با اشاره به آن که شهرستان مراغه دارای باغات فراوان است خاطرنشان کرد :تابستان فرصت مناسبی است که از پتانسیل باغ شهری مراغه استفاده کرد و گردشگری را به شهر جذب کرد.
وی تصریح کرد:برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در جهت  جذب  گردشگر ان به شهرستان نیز باید میراث فرهنگی  و شهرداری برنامه ریزیی های لازم را انجام دهد .
رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری  مراغه نیز در این جلسه گفت : بازدید های تلفیقی در ایام نوروز ۹۶ نسبت به سال گذشته  به دلیل کمبود  اختصاص خودرو  از طرف ادارات ۱۰% کاهش داشته است.
یعقوب طالبی افزود :شهرستان مراغه بعد تبریز برترین شهر گردشگری استان در سفر های نوروزی انتخاب شده است .
وی با اشاره به اینکه در  سال گذشته  مراغه  جزو دوازده شهر گردشگری کشور انتخاب  شده  است افزود : در سول ۹۶ نیز شهرستان مراغه تنها نامزد استان برای انتخاب شدن با عنوان چند شهر برتر گردشگری کشور انتخاب شده است .