مهندس جواد محمودی معاون سیاسی فرمانداری مراغه، روز دوشنبه در مراسم انتخابات بازرسان مرکز ترک اعتیاد ‘اطهر’ گفت: مسوولان، خیران و مردم باید اهتمام بیشتری در راستای کاهش آمار اعتیاد و بیکاری در جامعه انجام دهند تا با کاهش این معضلات، آرامش روحی و روانی در جامعه بیشتر شود. مراغه – پایگاه خبری رصد – […]

۹۴۱۳۱۸

مهندس جواد محمودی معاون سیاسی فرمانداری مراغه، روز دوشنبه در مراسم انتخابات بازرسان مرکز ترک اعتیاد ‘اطهر’ گفت: مسوولان، خیران و مردم باید اهتمام بیشتری در راستای کاهش آمار اعتیاد و بیکاری در جامعه انجام دهند تا با کاهش این معضلات، آرامش روحی و روانی در جامعه بیشتر شود.

مراغه – پایگاه خبری رصد – جواد محمودی در این آیین گفت : ریشه ها و علت های رواج اعتیاد مربوط به زمان حال نیست بلکه از گذشته این نوع بیماری ترویج یافته و برای عبور از این وضعیت باید مراکز اشتغالزایی در جامعه افزایش یابد.

محمودی اظهار کرد: گسترش مراکز ترک اعتیادی که از محل حمایت های خیران فعالیت می کنند، اقدامی مهم برای کمک به دولت است تا بتوان با این ناهنجاری های اجتماعی مبارزه کرد.

احمدعلی اسدزاده معاون دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این آیین از تامین هزینه های جاری مراکز ترک اعتیاد توسط وزارت کشور در راستای حمایت از این گروه های مردم نهاد خبرداد وگفت هم اکنون رویکرد قوه قضاییه در درمان اعتیاد نگاه به این پدیده به عنوان یک بیماری است واین موضوع مورد تاکیدمسوولان ارشد نظام و مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

سرپرست اداره بهزیستی مراغه نیز در این آیین از اعطای دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره بانکی به ۵۰ بهبود یافته این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

در آیین احمد نوین سالاری با ۲۹ رای و هادی صابونی با ۲۰ رای به عنوان بازرسان موسسه ترک اعتیاد اطهر و تولد دوباره گلستان مراغه انتخاب شدند.

مرکز ترک اعتیاد اطهر در سال ۹۱ برای بانوان راه اندازی و اکنون برای بیماران آلوده به مواد مخدر خدمات ارایه می کند.

مرکز ترک اعتیاد تولد دوباره گلستان مراغه نیز در مرداد سال ۱۳۸۳ دایر شد و هم اکنون علاوه بر درمان بیماران مبتلا به اعتیاد از استان های شمالغرب کشور، در زمینه های اشتغالزایی و امور اقتصادی فعالیت می کند.

پایان خبر