رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در بازدید ازساختمان تازه ساخت دادگستری شهرستان مراغه گفت: این ساختمان که از ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است باید هر چه زودتر تکمیل شود. مراغه – پایگاه خبری رصد -حجت الاسلام حکمت علی مظفری، روز یکشنبه درسفر اداری خود به شهرستان مراغه با اشاره به اینکه هم اکنون بیش […]

۸۱۶۲۹۳۹۶-۶۴۸۹۷۶۴

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در بازدید ازساختمان تازه ساخت دادگستری شهرستان مراغه گفت: این ساختمان که از ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است باید هر چه زودتر تکمیل شود.

مراغه – پایگاه خبری رصد -حجت الاسلام حکمت علی مظفری، روز یکشنبه درسفر اداری خود به شهرستان مراغه با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۳سال از تعهد پیمانکار برای تکمیل و بهره برداری از این طرح سپری شده است ، گفت : پیمانکار متعهد به تکمیل این طرح در مدت ۳ سال بوده و اگر در آینده نزدیک این ساختمان تحویل نشود با پیمانکار آن برخورد قانونی و جرایم مربوطه نیز از وی اخذ می شود.

وی با قدردانی از عملکرد پرسنل دادگستری این شهرستان، اظهار کرد: با استناد به فرمایشات مولای متقیان حضرت علی (ع) سه اصل داشتن تقوای الهی در کلیه شئون زندگی، داشتن نظم و انضباط در فعالیت های اداری و پاسخ به موقع به ارباب رجوع و تکریم آنان و برنامه ریزی در تمام امورات اداری برای رسیدن به اهداف و نتیجه مطلوب، نیازمند یک نهاد مردمی و اسلامی است.

رییس دادگستری مراغه نیز در این آیین گفت: توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی برای احقاق حق مردم از بهترین نعمت های خداوند است.

اسماعیل خیرالهی، افزود: مجموعه همکاران قضایی و اداری این دادگستری با تمام توان در انجام ماموریت اداری تلاش می کنند.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در اولین سفر کاری خود به دادگستری مراغه با قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان دیدار و از مراحل احداث ساختمان جدید دادگستری بازدید کرد.

ساختمان جدید دادگستری مراغه در زمینی به مساحت شش هزار و ۳۵۰ متر مربع و در چهار طبقه با چهار هزار و ۳۰۰ متر مربع زیر بنا در اتوبان امیرکبیر در حال احداث است.

عملیات احداث این طرح در سال ۱۳۸۷ آغاز و قرار بود تا پایان سال ۱۳۸۹ این طرح تکمیل و تحویل اداره کل دادگستری آذربایجان شرقی شود.

پایان خبر