عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به حادثه تروریستی اخیر تهران و شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه گفت: دشمنان اسلام باید بدانند که جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی پور محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت : حادثه تروریستی اخیر نشان دهنده ترس تروریست ها است که با ترس و لرز جاهایی از حرم امام و مجلس اقدام به این حمله انتحاری کردند که از دید عموم خارج بود .

وی افزود : با اقدامات شجاعانه پاسداران تروریست ها نتوانستند عرض اندام کنند و حتی برای دقایقی جلسه علنی مجلس را متوقف کنند.

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد : در دو سال اخیر بیش از ۱۰۰ گروه تروریستی توسط نیروهای امنیتی کشف و خنثی شدند

وی تأکید کرد : دشمنان جمهوری اسلامی بدانند ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد و به حول و قوه الهی و با تلاش نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی و اتحاد ملت با اقتدار تمام پیش خواهد رفت و لحظه‌ای متوقف نخواهد شد.

امام جمعه مراغه در ادامه با اشاره به اختلاف قطر و عربستان خاطرنشان کرد : رئیس‌جمهور آمریکا با سفر به عربستان به دنبال اختلاف میان مسلمانان بود و قطع رابطه عربستان با قطر به خاطر حمایت قطر از ایران است.

وی همچنین با اشاره به روز محیط زیست اضافه کرد: مسئولان شهری و شهرداری ها باید در کنار مردم نسبت به حفاظت از محیط زیست و صیانت از درختان و فضای سبز شهر مراغه برای تداوم این محیط سالم برای زندگی، اهتمام بیشتری داشته باشند.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به هفته ایتام گفت : رسیدگی به ایتام جزو توصیه‌های دین مبین اسلام است که اجروقرب بالایی در پیشگاه خداوند متعال دارد.