رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه گفت : رهبری مقتدر حضرت امام ، وحدت، ایمان توده‌های مردم و مددهای الهی عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ; حجت الاسلام علی امیری در جمع روزه داران هیئت عاشورائیان مراغه گفت : حضرت امام خمینی (ره) در تمامی ابعاد دین صاحب نظر بود و بعد از پیامبر و امیر المؤمنین و چند ماه امام حسن توانست دوباره حکومت اسلامی را ایجاد کند.
وی افزود : خیلی ها حتی باور نمیکردند که انقلاب اسلامی بتواند بیش از چند ماه ادامه پیدا کند و به عنوان شکل جدیدی از حکومت در دنیا عرض اندام کند ، در حالی که این انقلاب با رهبری های حضرت امام و مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم توانسته است ۳۸ سال با قدرت رو به جلو حرکت کند .
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه خاطرنشان کرد : وجود رهبری مقتدر و الهی در راس انقلاب اسلامی تنها فرق و عامل موفقیت انقلاب ایران با انقلاب های دیگر دنیا از جمله مصر بود.

وی تصریح کرد : امام خمینی(ره) سرمایه‌های عظیم عاشورایی مردم را مدیریت کرده و سیل عظیم انقلاب را به وجود آوردند، این در حالی است که امروز نیز با رهبری هوشمندانه و مقتدر مقام معظم رهبری این انقلاب استمرار داشته است.
امیری اضافه کرد : توصیه کلیدی حضرت امام مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد تا به امروز باعث شده است انقلاب با قدرت هر چه بیشتر به جلو برود.
وی با اشاره به انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر بعد از امام گفت : با انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر بعدی انقلاب  روح و حیات دوباره در جمهوری اسلامی بخشید.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراغه با بیان اینکه این انتخاب باعث شد نقشه های دشمنان به یاس و نا امیدی تبدیل شود افزود : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شبیه‌ترین انسان در بحث فقه و سیاست به حضرت امام خمینی(ره) است که توسط مجلس خبرگان به عنوان رهبر جامعه انتخاب شدند.