سردار عزت الله جعفری گفت : اعتقاد به تشکیل حکومت جهانی اسلام و زمینه سازی ظهور حضرت قائم(عج) از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مراغه گفت: دشمن در طول ۸ سال دفاع مقدس تمام تلاشش را کرد تا جمهوری اسلامی را در همان نطفه نابود کند.
سردار عزت الله جعفری افزود: با اتحاد آحاد ملت ایران از سپاه و ارتش گرفته تا نیروهای خودجوش بسیجی دشمنان قسم خورده انقلاب نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشور را اشغال کنند.
وی با اشاره به اینکه ادامه عملیات بیت المقدس فتح کربلا بود خاطرنشان کرد: هدف والای انقلاب اسلامی تشکیل حکومت جهانی اسلام و آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) است و لحظه ای از این هدف دست بردار نیستیم.
جعفری تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب خرمشهرها در پیش است و هر جوان ایرانی یک صلاح هسته ای بر پیکر استکبار جهانی و دشمنان نظام است.
وی اضافه کرد: برگزاری پرشکوه انتخابات در ۲۹ اردیبهشت پیام وفاداری به انقلاب و مشتی بر دهان دشمنان نظام اسلامی بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه دشمنانی که ادعا می‌کردند ملت ایران از انقلاب اسلامی خسته شده نظاره‌گر خروش خودجوش ملت بودند افزود: ۲۹ اردیبهشت پیام پشتیبانی از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی با حضور گسترده ملت ایران به گوش جهانیان رسید.

وی اضافه کرد: هم اکنون گفتمان انقلاب اسلامی در حال طنین انداز شدن در تمامی جهان بوده و در حال پیشرفت و فتح سنگرهای بزرگ است.
انتهای پیام /