فرماندار هشترود گفت : رزمندگان در طول دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادگی کردند و خرمشهرها را فتح کردند، پس بنابراین جوانان این مرز و بوم می توانند پیروز میدان مبارزه اقتصادی نیز باشند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ فرماندار هشترود در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت : جوانان و رزمندگان در آن زمان توانستند در ظرف چند روز خرمشهر را آزاد کنند و امروز نیز جوانان این مرز و بوم می توانند در جنگ اقتصادی در مقابل دشمن ایستادگی کنند .

حسن مستفید افزود : اکنون که انتخابات به پایان رسیده است هیچ بهانه ای برای کار نکردن وجود ندارد و باید تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور انجام بدهیم .

وی با اشاره به وجود منابع غنی تولید در کشور خاطرنشان کرد : کشور ما یکی از برخورداترین کشورهای دنیا از لحاظ منابع طبیعی و همچنین منابع انسانی است و امنیت موجود در کشور نیز می تواند باعث جذب سرمایه گذاران خارجی بشود .

مستفید اضافه کرد : در راستای آموزش های لازم برای ورود جوانان به بخش های تولیدی و صنعتی، مراکز مهارت آموزی باید به صورت جدی تقویت و حمایت شوند.
وی با اشاره به ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی هشترود افزود: این شهرستان به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات زراعی از جمله گندم در این استان، از استعدادهای بالقوه ای در این بخش برای توسعه تولید و صنایع تبدیلی برخوردار است.

انتهای پیام /