رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت : اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی با کمان سنتی به مدت یک هفته در مراغه بر گزار خواهد شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛  مهدی نوایی در گفتگو با خبرنگاران افزود : دومین اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی با کمان سنتی با شرکت ۲۰ کمان دار از استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، کردستان ، فارس  ، چهارمحال بختیاری ، گلستان ، لرستان ، اردبیل ، یزد و البرز به مدت یک هفته به میزبانی مراغه در حال برگزاری است .

وی خاطرنشان کرد : تمرینات ورزشکاران حاضر در این اردو با کمان و لباس سنتی  برای آمادگی حضور در رقابت‌ های جهانی بلاروس و مجارستان انجام می شود .

نوایی اضافه کرد : ۱۰ ورزشکار برگزیده این اردو و اردوهای بعدی  به مسابقات جهانی مجارستان اعزام خواهند شد .

به گزارش رصدمراغا ؛ بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان سنتی، روح الله صدرکریمی از آذربایجان شرقی، علی نوذری از چهارمحال بختیاری، امید محمدی، علیرضا مشحون و شیلان تخت فیروزه از کردستان، امین زاهد نژاد و زیبا یگانه نیا از لرستان، الهام غفاری از آذربایجان غربی، محمد زنگانه و محمد حسین محمدی راد از گلستان، حمیده اسدی و عیسی ابراهیمی از فارس، فاطمه ابراهیمی از یزد، روانبخش نایب پاشایی از اردبیل و ساریا میری از البرز در این اردوی آمادگی حضور دارند.