سند ۲۰۳۰ چیست ؟ گوشه هایی از خیانت آموزشی و فرهنگی دولت روحانی در مورد فرزندان شما تصویب سند در کشورمان بدون سر و صدا براساس سند ۲۰۳۰ کشورهای عضو ملزم به رعایت و اجرای دقیق ۱۷ سر فصل اعلام شده هستند و این سازمان بر حسن اجرای آن نظارت می کند. در کشور […]

 

سند ۲۰۳۰ چیست ؟

گوشه هایی از خیانت آموزشی و فرهنگی دولت روحانی در مورد فرزندان شما

تصویب سند در کشورمان بدون سر و صدا
براساس سند ۲۰۳۰ کشورهای عضو ملزم به رعایت و اجرای دقیق ۱۷ سر فصل اعلام شده هستند و این سازمان بر حسن اجرای آن نظارت می کند. در کشور ما نیز مسئولان اجرایی ( دولت یازدهم ) در اواخر آذرماه گذشته سند ۲۰۳۰ را امضا کرده و خود را ملزم به اجرای این سند کردند .
تصویب این سند از سوی مسئولان کشور بدون سر و صدا انجام شده و اجرای آن در دستور کار قرار گرفت. موضوعی که بارها در ماههای گذشته اعتراض جسته و گریخته ای به آن وارد شد .

طبق سند ۲۰۳۰ در مدارس ما همجنس بازان می توانند کلاس آموزشی داشته باشند برای همجنسگرایی ، ولی در مورد دین نمی توانیم صحبت کنیم .

آموزش های جنسی و حذف مفاهیم قرآن به بهانه حذف خشونت در کتاب های درسی

ایران موظف است ، به کودکان از کلاس دوم دبستان به بعد تا قبل از سن بلوغ ، آرام آرام روش آمیزش کامل را آموزش دهد .

در این سند ، اهدافی مانند عزاداری برای امام حسین (ع) را خشونت می دانند ، به چند کشور عربی که نوکرشان هستند ، دستور دادند که واژه های نظارت احتماعی ، انقلاب و واژه هایی نظیر این را از کتاب ها حذف کنند .

سند ۲۰۳۰ به گونه ای است که بر اساس آن مستشاران خارجی باید به آموزش و پرورش ما نظارت کنند و دستور بدهند ، یعنی عملا با  دستان خود ، خودمان را مستعمره انگلیس و غرب کرده ایم .
و …..

 

مردم خودتان قضاوت کنید .

 

انتهای پیام /.