فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: امسال یک هزار نفر از مردم این شهرستان برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد مطهربنیانگذار انقلاب اسلامی اعزام می شوند. مراغه -پایگاه خبری رصد -سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، روز پنجشنبه در آیین هماهنگی اعزام زائران سالگرد ارتحال امام راحل(ره) این شهرستان افزود: این زائران […]

۸۱۶۲۵۷۷۳-۶۴۸۳۴۹۶

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: امسال یک هزار نفر از مردم این شهرستان برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد مطهربنیانگذار انقلاب اسلامی اعزام می شوند.

مراغه -پایگاه خبری رصد -سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، روز پنجشنبه در آیین هماهنگی اعزام زائران سالگرد ارتحال امام راحل(ره) این شهرستان افزود: این زائران از اقشار مختلف بسیج بوده که ۷۰۰ نفر از آنان برادر و ۳۰۰ نفر نیز خواهر هستند.

وی اظهار کرد: در اعزام زایران به مرقد مطهر امام، از ۱۸ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه خودروی سواری استفاده خواهد شد و ۳۰۰ نفر نیز به وسیله قطار به این محل اعزام می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه ادامه داد:برای پشتیبانی کاروان یک دستگاه آمبولانس، تانکر آب و یک دستگاه کامیون حامل یخچال نیز پیش بینی شده است

شالچی زاده، یادآوری کرد: علاوه بر اعزام این کاروان، آیین بزرگداشت مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همزمان با ارتحال امام راحل در این شهرستان با همکاری نهادهای مختلف برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: در آیین های این ایام باید چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی، قیام خونین ۱۵ خرداد و همچنین شخصیت اخلاقی و رفتاری حضرت امام خمینی(ره) و ایثارگران و رزمندگان برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود.

پایان خبر