پیشکسوت عرصه جهاد شهادت گفت: حضور گسترده مردم خنثی کننده تمام توطئه های دشمنان در طول ۳۸ سال پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا؛ جواد محمد زاده در نشست روشنگری بسیج مهندسین شهرستان مراغه  افزود:  تا ایمان و حجاب است کفر هم است همیشه اینها روبروی هم هستند مگر اینکه  یا تسلیم شوند و یا به هم غلبه کنند.

وی خاطر نشان کرد: چون انقلاب ما مشابه بعثت پیامبرگرامی اسلام صلی الله علیه و آله است لذا دشمنی دشمنان مقطعی و یکی دوروز نیست هدفش براندازی است یک روز با جنگ و یکروز با مسائل اقتصادی و فرهنگی و نفوذ.

وی تاکید کرد: دشمن  منتظر فرصت است تا منفذی پیدا کرد به  این نظام  مقدس و اسلام ضربه خواهد زد .

پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت  در خصوص سوابق دشمن  گفت: در طول ۳۸ سال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برجام و غیره توطئه دشمن را کم نکرده بلکه افزایش داده است تنها حضور مردم  توانسته تمام توطئه های دشمن را  را خنثی بکند.

محمد زاده  به پیام  تاریخی امام خمینی (ره)” که اگر سپاه نبود کشور هم نبود” اشاره کردو افزود:  دشمن به خاطر توافق با ایران  نیست که به ایران وارد نشده بلکه از حضور بسیج  و سپاه در ایران می ترسد و جرأت تعرض را پیدا نمی کند.

وی تصریح کرد: دشمن در صدد نفوذ، ضربه زدن و براندازی انقلاب  اسلامی است  و می خواهد این پرچم  اسلام را از دست ما بگیرد یا اگر نتوانست ظاهرش اسلامی باشد ولی محتویات آن را عوض بکند.

وی در ادامه افزود: ما در ۲۹ اردیبهشت یک مبارزه اساسی داریم انشاء الله با همت و حضور پرشور خود پوزه دشمنان را دوباره  به خاک می مالیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس  گفت:  این کشور مال ماست  و امنیت آن وابسته به حضور مردم در پای صندوق های رای است هرچه قدر حضور زیاد  و پر شور باشد امنیت زیاد خواهد شد.

وی نتیجه انتخابات را برای دشمن مهم عنوان کرد و گفت: دشمن منتظر نتیجه انتخابات است تا ببیند که آیا افکار و اندیشه امام پیروز میدان خواهد بود یا آنهایی که می ترسند پیروز خواهند شد.

محمد زاده به بعضی از خصوصیات دشمن ازجمله غیر قابل اعتماد بودن و بد عهد بودن  آن  اشاره کرد و گفت: در انتخابات  آتی افرادی را انتخاب خواهیم کرد که  نترس وشجاع باشند  و از دروغ گویی بپرهیزند و از دستاوردهای انقلاب دفاع کند و برای جوانان ایجاد اشتغال  کند.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: این انقلاب  مال ماست آن را به افراد خائن و ترس و نسپارید به افراد مومن و کاربلد بسپارید تا در مقابل دشمن ایستادگی کند و از حق و حقوق مردم محروم و مستضعف دفاع کند.