معاون هماهنگ کننده نمایندگی سپاه عاشورا گفت: قلمی که رسالت آن تربیت بشر و عدالتخواهی داشته باشد از خون شهدا هم با ارزشتر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار علی حسین هاشم پور در جمع مربیان عقیدتی سیاسی  ناحیه مراغه در  سپاه و بسیج افزود: اگر علم برای ما ابزار درست می کند ایمان هم مقصد را مشخص می کند و اگر علم انقلاب بیرون باشد ایمان انقلاب درون است.

وی  خاطر نشان کرد: هرکس میان علم و دین فاصله ایجاد کند . در خسران است و اگر علم و عالم از دین کمک نگیرد منحرف خواهد شد.

 هاشم پور یاد آوری کرد: جهاد کبیر همان تبیین و بحثی است که در دست مربی است   و انسان اگر بتواند به قلم خود عشق بدهد از مکتب او کسی دور نمی شود.

وی تصریح کرد: اگر مربی، مربی باشد و  آموزش در کنار پرورش و تعلیم در کنار تربیت باشد و عشق و محبت با آنها آمیخته شود  در مکتب آن معلم شهید چمران ها تربیت می شود.

وی رسالت معلمی را تبلیغ عنوان کرد و گفت: رسالت معلمی تبلیغ است و علم هم که دارد و باید زکات آنها را بپردازد در این صورت ارزش قلم او از خون شهید بالاتر است.

هاشم پور به وظایف امروز معلمین و هادیان اشاره ای کردو گفت: امروزوظیفه مربیان این است در خصوص  این نظام را که به حق پایه دین  و منطق دارد قلم برداشته و تبیین کنند و اگر در این زمینه کوتاهی کند مانند این است که یک رزمنده شمشیرش را غلاف کرده است.

وی خطاب به مربیان عقیدتی گفت: امروز  شما  به عنوان فرماندهان عرصه  جنگ نرم  میدان  دار باشید عده ای تلاش می کنند راه طی شده در ۳۸ سال را و پیشرفت های چشم گیر که جزء ردیف های اول تا بیست دنیا هستیم نادیده بگیرند.

وی تاکید کرد: بعضی ها آمده اند تا به راحتی این پیشرفتها   را از ما بگیرند و ما را به ۳۸ سال پیش برگردانند تا در مقابل آمریکا امتیاز بگیرند یا آمریکا مشکل ما را حل بکند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی سپاه عاشورا تاکید کرد:  امروز عوامل داخلی دشمن با الفاظ خوب و شگرد های مختلف ما را به طرف استکبار حل می دهند  و به راحتی می گویند اگر آمریکا در را ببندد از پنجره وارد آمریکا بشوید و وظیفه من و شما تبین حقایق  است.

وی خاطر نشان کرد:  دشمن بارها اعلام  کرده که با ایران انقلابی  نمی تواند  همراه باشد یا باید وارد جنگ شود یا با ایران تعامل داشته باشد، اوایل انقلاب با ۴۰ تا کشور به صورت مستقیم وارد جنگ شدیم که در طول دویست سال اخیر بی سابقه بود که نوانستند  یک وجب از کشور را تصاحب کنند.

وی افزود:  دشمن با تجربه جنگ  سخت علیه جمهوری اسلامی که نتوانست کاری پیش ببرد  راهبرد آمریکا این است که از در تعامل می خواهد برای ایران اسلامی ضربه بزند.

هاشم پور گفت: اگر ایران انقلابی تبدیل به ایران تعامل گرا تبدیل شود، ایران تعامل گرا باید در اولین قدم خود امتیاز هسته ای بدهد چه اسم آن را برجام یا گام اول باشد و گام های و امتیاز های  بعدی را باید پشت سرهم بدهیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: مردم به هر کسی رای بدهند رئیس جمهور خواهد بود لذا اگر این مردم مشکل دارند باید به کسی رای بدهند که روحیه و قبله گاه غرب نداشته باشند چون او مارا نجات نخواهد داد ولی اگر به دیدگاهی که تکیه بر توان داخلی دارد و با روحیه جهادی کارکند رای بدهید جامعه را به سوی آرمانهای اسلامی هدایت می کند.