بیش از ۶۳ کیلومتر راه روستایی و محور مراغه – هشترود آسفالت و بهسازی می شود

۸۱۶۲۵۹۰۷-۶۴۸۳۷۲۷

رییس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: در سال۹۴ بیش از ۶۳ کیلومتر راه روستایی و محور مراغه – هشترود آسفالت و بهسازی می شود.

مراغه – پایگاه خبری رصد – ناصر حمیدی رییس اداره راه و شهرسازی مراغه روز پنج شنبه گفت :آسفالت ریزی راه های روستایی شامل آسفالت محور ساروقیه به گویجه قملاق به طول ۹ کیلومتر، گلی کندی به میزان ۲ کیلومتر، سرکارآباد حاج کندی ۸ کیلومتر و ۳۰۰ متر و ادامه آسفالت یارشهری به هریس به طول ۷ کیلومترخواهد بود .

وی اظهار کرد: اقدامات بهسازی و روکش آسفالت نیز شامل ۸ کیلومتر از محور مراغه – هشترود، ۸ کیلومتر محور روستای ورجوی، ۵ کیلومتر و ۴۰۰ متر محور روستایی سرج به نرج آباد و ۵/۵ کیلومتر در سایر محورهاست.

حمیدی یاد آوری کرد :آسفالت، لکه گیری و بهسازی این میزان راه روستایی با پیش بینی ۱۷۶میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال اعتبار از محل منابع داخلی وزارت راه و شهرسازی، مشارکت خیران و مردم انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح ها از نیمه اول خرداد ماه سال جاری آغاز و تا پایان مهر ادامه می یابد، گفت: در این عملیات ها برای هر کیلومتر حدود ۸۰۰ تن آسفالت و ۵۲ تن قیر استفاده می شود.

حمیدی، افزود: تمامی قیر مصرفی این طرح ها از سوی وزارت راه و شهرسازی تامین و آسفالت ریزی هر کیلومتر نیز با دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار انجام می شود.

پایان خبر