دادستان عمومی و انقلاب مراغه گفت : کاندیداها و طرفداران آن‌ها که می‌خواهند به‌عنوان نماینده مجلس و یا شورای شهر آینده انتخاب شوند باید قبل از هرکسی خودشان ملزم به رعایت قانون باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ دادستان عمومی و انقلاب مراغه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بداخلاقی‌های انتخاباتی از سوی کاندیداهای نمایندگی و شورای شهر در نسب پوسترهای تبلیغاتی در مکان‌هایی چون علائم راهنمایی و کیوسک‌های برق گفت : وضعیت اسف‌بار نسب پوسترهای تبلیغاتی روی تمامی تندیس‌ها و المان‌های شهرداری و پست‌های برق و مخابرات ، علائم راهنمایی و رانندگی به‌صورت کاملاً غیرقانونی است .

علی دلداری افزود : در جلسات متعدد قبلی که با حضور خود کاندیداها تشکیل‌شده بود روش تبلیغات در شهر کاملاً برای تمامی نامزدها شرح و تبیین شده بود که متأسفانه در اولین روز شروع قانونی تبلیغات از سوی کاندیداها رعایت نشده است .

وی اضافه کرد : در صورت وجود شاکی خصوصی برای تخریب املاک خصوصی ازجمله دیوارنویسی و چسب ریزی تشکیل پرونده صورت خواهد گرفت و به شکایت شاکیان رسیدگی خواهد شد .

دلداری خاطرنشان کرد : در رابطه با اموال عمومی شهرداری ، پست‌های برق و مخابرات و علائم راهنمایی و رانندگی که به‌صورت غیرقانونی نصب پوستر و تراکت انجام گرفته است ، کمیته امحاء امروز به صورت فوق‌العاده تشکیل جلسه خواهد داد و تمامی مصادیق تبلیغات غیرقانونی پاک‌سازی خواهد شد .

وی تصریح کرد : تمامی کاندیداها و طرفداران آن‌ها که می‌خواهند به‌عنوان نماینده مجلس و یا شورای شهر آینده انتخاب شوند باید قبل از هرکسی خودشان ملزم به رعایت قانون باشند و محیط طبیعی شهر را تخریب نکنند .

دادستان عمومی و انقلاب مراغه اضافه کرد : در مواردی هم که اشخاص در حین دیوارنویسی و یا تخریب اموال عمومی مشاهده شوند به‌عنوان مرتکبین جرم مشهود دستگیر خواهند شد .

وی گفت : کاندیداهای مجلس و یا شوراها باید دقت داشته باشند تبعات چسباندن پوستر بر روی علائم راهنمایی و رانندگی که امکان دارد موجب بروز برخی خطرات شود بر عهده مسببان این حادثه است .

دلداری در پایان افزود : راه‌اندازی کارناوال‌های موتوری و یا خودرویی به‌صورت شبانه در شهر که شب گذشته هم شاهد برخی از این جریان‌ها بودیم غیرقانونی بوده که در صورت مشاهده به‌عنوان مرتکب جرم مشهود دستگیر خواهند شد .

انتهای پیام /