مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مراغه گفت : نهادینه کردن اندیشه های شهید مطهری در جامعه و انتقال آن به نسل های بعدی می تواند در پیشبرد اهداف نظام تأثیرگذار باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در نشست خبری برنامه های هفته عقیدتی در سپاه گفت : از ۹ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان دهه عقیدتی و سیاسی سپاه نامگذاری شده که سپاه ناحیه مراغه با اجرای برنامه‌های متنوع، این هفته را گرامی می‌دارد.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده با بیان اینکه هفته عقیدتی، فرصتی برای ترویج آثار و اندیشه‌های شهید مطهری در بین جوانان است، افزود: نامگذاری سالروز شهادت شهید مطهری به عنوان روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج فرصتی برای است تا افکار و اندیشه‌های این استاد شهید بزرگوار همواره به عنوان شاخص و معیار درسپاه و بسیج قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد : اهمیت هفته عقیدتی سیاسی امسال در این است که مقارن گردیده با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا که این یک فرصت خوب جهت بصیرت افزایی و بیان اصول واهداف انقلاب به مخاطبین است.

فیضی زاده  با اشاره به اینکه ارتباط دهی نسل جوان با اندیشه های ناب شهید مطهری اولویت برنامه های سپاه و بسیج است تصریح کرد : عمق بخشی به مسایل دینی و اعتقادی از طریق برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی در طول سال در سپاه و بسیج، ارتقای بعد عرفانی درست در نیروها، بالا بردن فهم بصیرت سیاسی در قالب تقویت اراده، عبادت، محبت ولایت و امر به معروف و نهی ازمنکر در قالب اندیشه های شهید مطهری از مهم ترین رسالت‌های سپاه و بسیج است.

وی در خصوص برنامه های برگزار شده در دهه عقیدتی افزود: دیدار با امام جمعه محترم ، نشست‌های سیاسی و عقیدتی، گردهمایی و حضور پاسداران و بسیجیان در نماز جمعه، دیدار از خانواده شهدای روحانی و مربیان عقیدتی ، برگزاری مسابقه رادیویی ، مجهز کردن پایگاه ها با آثار شهید مطهری ، نمایشگاه عفاف و حجاب ، ویزیت رایگان در مناطق محروم و اعزام خانواده های محروم و بار اولی به مشهد مقدس از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در هفته عقیدتی و سیاسی سپاه مراغه اجرا می‌شود.