مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : شهید مطهری عالمی وارسته و مرزبان واقعی بود که جلوتر از زمان حرکت کرده و با شناسایی اعتقادات غلط و اندیشه های کج سعی داشت که به آنها جواب اقناعی بدهد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجه الاسلام اباصلت فیضی زاده در جمع فرهنگیان بسیجی مراغه با تبریک هفته معلم  و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج  افزود :  صبر فردی ، صبر جمعی و مرابطه ، سه تکلیف عمده ایست که خداوند متعال بر عهده ما  انسانها قرارداده است .
وی مرابطه را  مرزبانی و پاسداری از اندیشه های اسلام ناب معنی کردو افزود : مراقبت از اندیشه های ناب، هم رسالت معلم موفق و در مسیر نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله است و هم وظیفه تک تک بسیجیان مدعی ولایتمداری و انقلابی گری است .
وی خاطر نشان کرد : انتخابات امسال فرقی با انتخابات گذشته دارد امسال مواجهه دشمن با  ما دراین  انتخابات به شیوه جنگ احزاب است .تمام احزاب و جریانهای معانددر مقابل نظام ایستاده اند ، آنهایی که برای نابودی این نظام برنامه داشتند از عرصه های مختلف هجمه آورده اند .
حجه الاسلام فیضی زاده یاد آوری کرد : دشمن می خواهد که در جامعه مدیران ضعیف بر مردم حاکم شوند ، و خروجی آن این باشد که بگویند ای مردم ایران واقعیت مطلب این است که در مسئولین شما مشکلی نیست بلکه این نظام ناتوان است تا این نظام را به مردم نا کار آمد نشان بدهند .
وی شرایطی برای کاندیداها  برشمرد و افزود : امروز نماینده مردم علاوه بر انقلابی بودن  باید کار آمدباشد.
وی خطاب به فرهنگیان بسیجی  گفت : همه شما عمار  زمان هستید  و خوب می دانید و می بینید که شبکه های ماهواره ای واجتماعی مثل بی بی سی ،ویو ای وآمد نیوز  و امثال اینها پرچم نظام سلطه اند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه تاکید کرد : دشمن برای براندازی نظام با برنامه حساب شده و به شکل های مختلف هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی هجوم آورده است.
وی  در خصوص ریاست جمهور ی خاطر نشان کرد : هر کسی  از این شش نفر که شورای نگهبان  تائید کرده رای بیاورد رئیس جمهور است اما باید شور انتخابات بوجود بیاید و حضور حداکثری مردم همرا ه با جهاد کبیر باشد .
فیضی زاده تاکید کرد : با اضطراب ودستان لرزان نمی شود در مقابل دشمن ایستادگی کرد و جنگ را از سر ایران اسلامی دفع کرد وبا ترس و دلهره امنیت به وجود نمی آید
وی افزود :امنیت را مدیون  آن شهیدان پاکی هستیم  که هزاران کیلومتر آن طرف تر  برای دفاع ازحرم وحریم اهل بیت علیهم السلام جان خود را فدا می کنند ، این آرامش راامثال  شهیدان  تهرانی مقدم ، حاج حسین همدانی و علی کنعانی به ما ارزانی داشته اند.
وی تصریح کرد : آنکه باعث رفع جنگ و رویاروی دشمن شده است طبق  فرمایش رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی ،  حضور گسترده مردم در انتخابات  است
وی در پایان سخنان خود گفت : انشاء الله مردم شریف ایران اسلامی  با حضور گسترده ودشمن شکن  خود در انتخابات و انتخاب افراد اصلح ، کارآمد و مومن شاهدلبخندو تبسم بر لبان مبارک ولایت  باشیم و دلشان را شاد خواهیم کرد .
در پایان  این برنامه باشکوه  تعدادی از معلمان بسیجی نمونه تجلیل شدند .