نادر قاضی پور با انتقاد تند از عملکرد دولت روحانی در طول ۴ سال گذشته گفت : این دولت مخصوص ۴ درصد بالای کشور است ، دولت روحانی درد اقشار ضعیف جامعه را درک نمی کند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا: نماینده مردم ارومیه در جمع دانشجویان دانشگاه مراغه در نقد عملکرد دولت گفت: متأسفانه دولت به‌جای ارائه عملکرد چهار ساله اش برای سخنرانی امثال قاضی پور در دانشگاه هایی چون مراغه سنگ اندازی می کند  اما قاضی پور هیچ وقت تسلیم نمی شود ، به خاطر پیگیری مسائل مربوط به دریاچه ارومیه یک بار رد صلاحیت شدم ،برخی مسئولان بی کفایت خشک شدن دریاچه ارومیه را سیاسی می کنند.

نادر قاضی پور افزود : این دولت سرمایه دار ها است ، دولت ۴درصد بالای جامعه است نه دولت کارگران و مستضعفین، کار به‌جایی رسیده که با پررویی تمام کارگران را تهدید می‌کنند ؛ دولت استبداد آقای روحانی در ۴ سال آجر روی آجر برای یک کارگر نگذاشته است ، یکی از پزشکان در آبان ماه سال گذشته ۴ میلیارد تومان دریافتی داشته است این در کجای مرام و مسلک علوی و راه و رسم امام خمینی (ره) است.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد دولت در طرح تحول سلامت خاطرنشان کرد: در طرح به‌اصطلاح سلامت برخی ها تیلیادر شدند و از طریق واردات قاچاق توسط هیئت‌امنای ارزی میلیاردها ریال  ارز از کشور خارج شد با این اوضاع خوشبختانه دولت روحانی ۴ ساله خواهد بود تا عبرتی باشد برای دیگران که اگر کار نکنند توسط ملت پس‌زده می‌شوند .

قاضی پور افزود:این دولت ادعا دارد که مخالف رانت خواری است و با رانت خواری مبارزه می کند با آقای جهانگیری جواب دهد الان هم که نقش کاندیدایی یدک را برای روحانی بازی می کند برادرش در بناب با چه رانتی فولاد بناب را خرید؟

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد : در دو سال اخیر رشد علمی کشور رکود داشته است و از جهش علمی که ایجاد شده بود فاصله گرفته ایم ، ترکیه و عربستان در اثر سیاسی بازی دولت روحانی در این دو سال به لحاظ علمی از ما پیشی گرفته اند .

وی در خصوص نقد عملکرد برخی وزرا نیز گفت : برخی وزرا از قبیل مثل آقای نعمت زاده پول دار بودند و برخی نیز چون آخوندی در اثر فامیل بودن با امثال آقای ناطق نوری پول دار شدند و برخی ها نیز چون قاضی زاده هاشمی در سایه جمهوری اسلامی ایران تیلیادر شدند . مسئولی که با ماشین میلیاردی به این ور و آن ور میرود نمی توانند درد مردم را لمس کند.

قاضی پور اضافه کرد : بهترین کارخانه تولید لوله را در کشور داریم ولی آقایان می روند از خارج برای انتقال نفت لوله وارد می کنند. بزرگترین تولید کننده صافی دیالیز را در خاورمیانه داریم با استاندارد اروپایی متأسفانه آقای قاضی‌زاده هاشمی دستور دادند از چین صافی دیالیز وارد می‌کنند.

وی افزود : یکی از بزرگ‌ترین مسائلی که در این دولت مطرح شد حقوق‌های نجومی بود ، دریافت های چند صد میلیونی که برخی از مدیران می گیرند مردم را نسبت به نظام بدبین کرده است ؛ در همین فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان پول های زیادی جابه جا می شود ، از وزیر صنعت و معدن سؤال شد و وزیر گفت۲۰ میلیون دریافت می کنند من گفتم آقای وزیر۳۶ میلیون فقط در فیش حقوقی برخی از آن‌ها دریافتی خالص است حالا حق کارانه و اضافه‌کاری و … به کنار ، همه این ها در دولت تدبیر و امید ایجاد شده اند .