امام جمعه مراغه گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسالت اصلی خود که پاسداری از انقلاب است را چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن به خوبی انجام داده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، امام جمعه مراغه در دیدار جمعی از پرسنل سپاه ناحیه مراغه گفت : حقیقتا سپاه پاسداران برای انقلاب همان نقشی را ایفا کرده است که امام حسین(ع) برای اسلام ایفا کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتثی پورمحمدی افزود: سازمان و نهادهای زیادی در اوایل انقلاب به وجود آمد و برخی ها تا کنون نیز ادامه پیدا کرده اند ولی در بین این ها سپاه مهمترین نهادی است که از طرف حضرت امام (ره) تاسیس شد.
وی خاطرنشان کرد : شجره طیبه سپاه که انسان های بزرگ در به ثمر رسیدن آن تلاش کرده اند در حال حاضر یک نیروی قدرتمند سازماندهی شده و آماده به کار است.
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد : در کنار کارهای نظامی و فرهنگی ، تعبد الهی در بین نیروهای سپاه وجه تمایز این نهاد مقدس با سایر نیروهای مسلح دنیا است.
وی یاداور شد : سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی امتحان خود را پس داد و در خط مقدم جبهه های حق علیه باطل در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کرد.
امام جمعه مراغه با اشاره به اینکه با سلاح های موجود نمی شد در مقابل دشمن بعثی ایستاد گفت : روحیه شهادت طلبی که در بین نیروهای سپاه وجود داشت باعث شد دشمنان نتوانند حتی یک وجب از کشور را اشغال کنند.
وی اضافه کرد:  در حال حاضر نیز مدافعان حرم رسالت اصلی سپاه پاسداران را به خوبی ایفا کرده اند و با نثار خونشان در خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی اجازه تعرض به کشور را نمی دهند.
حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود : روحیه مقاومت و ایستادگی که در نیروهای حزب الله لبنان و حماس و سایر نیروهای مقاومت در منطقه وجود دارد توسط نیروهای سپاه به آنها آموزش داده شده است.
وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی در سپاه گفت:  آثار شهید مطهری که بدون استثناء قابل استفاده است باید در بین جوانان تریج داده شود.
امام جمعه مراغه در پایان خاطرنشان کرد : شهید مطهری همان گونه که در حیاتش موجب خیر و برکت بود در حال حاضر نیز با آثارش موجب خیر و برکت است.