مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت : دشمن در صدد القاء ناکار آمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهت ضعف و ناتوانی برخی از مسئولین کشور است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده در جمع خانواده های پاسداران که  به مناسبت هفته سلامت دور هم جمع شده بودند با عرض تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام افزود : آن امام بزرگوار و زجر کشیده ، نقش به سزایی  در تعالی مکتب تشیع و ارتقاء انسانیت داشته است

وی خاطر نشان کرد : کظم غیظ و غلبه بر خشم می تواند بزرگترین عامل پایداری و تحکیم بنیان خانواده بعنوان بزرگترین درس اخلاق عملی از امام کاظم علیه السلام الگو گیری گردد .

اباصلت فیضی  زاده در بخش دیگر سخنان خود روز تاسیس سپاه و هفته سلامت را تبریک و  به حضور حداکثری مردم  در انتخابات تاکید کرد وافزود  : در کنار حضور حداکثری مردم ،  انتخاب فردی  اصلح ، نیرویی متدین ، کارآمد و انقلابی لازم و ضروری است تا بتواند در خدمت مردم شریف ایران اسلامی قرار گیرد .

وی به فرق انتخابات گذشته و آتی  کشور اشاره کرد وگفت  : دشمن در انتخابات گذشته از مردم می خواست که به پای صندوق  های رای نروند  ولی امسال سعی دارد که مردم در پای صندوقهای رای حضور داشته باشند ولی به فردی که آنها تایید می کنند رای دهند .

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه مراغه از برنامه های  شوم  دشمنان قسم خورده نظام  خبر داد وافزود : دشمنان تلاش میکنند ضعف و ناتوانی برخی از مسئولین و دست اندر کاران را به حساب  نظام مقدس گذاشته و این نظام را مترقی و متعالی که امید مستضعفان جهان است را نا کار آمد معرفی کنند .

فیضی زاده به بیانات رهبر معظم انقلاب هم اشاره ای کرد گفت :انشاءالله مردم با حرکت انقلابی و جهادی خود  در پای صندو قهای رای افراد مومن و متدین و جهادگر را برای ریاست جمهوری ، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی  انتخاب  کنند تا نظر و خواسته مولای مان برآورده  شود .

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه مراغه یاد آوری کرد: دشمن می  خواهد با اشتباه  محاسباتی مردم و مسئولین ایده خود را برمردم تحمیل کند  در حالی که انشاءالله مردم با حضور انقلابی خود  در پای صندوق های  رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد .