عضو خبرگان رهبری گفت : اهمیت و ارزش دو نعمت سلامتی و امنیت تا از دست انسان نرفته اند بر کسی معلوم نمی شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ امام جمعه مراغه در همایش پیاده روی خانوادگی که در بوستان یادگاران مراغه برگزار شد گفت  : بسیاری از نعمت‌های الهی در اختیار ما است و ما از آنها غافل هستیم و قدر و منزلت آن را نمی‌شناسیم و سپاسگزار آن نیستیم. زمانی که این نعمت‌ها از دست برود، تازه متوجه می‌شویم که چه نعمت‌های بزرگ و گرانبهایی را در اختیار داشتیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی افزود : دو نعمت سلامتی و امنیت که در اسلام به آن اشاره شده است از جمله نعمت هایی هستند که تا از دست انسان نرفته اند قدر و منزلت آن ها برای کسی مشخص نمی شود .

وی با اشاره به ضرورت ورزش و تحرک در شرایط امروز جامعه خاطرنشان کرد : ترویج پیاده روی عمومی یکی از نیازهای ضروری جامعه شهرنشینی ما است که باید مانند غذای روزانه در برنامه همه گنجانده شود تا در دوران کهنسالی دچار مسائل و مشکلات نشویم.

به گزارش رصدمراغا ؛ در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که به مناسبت هفته سلامت از سوی دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد ، آحاد مختلف مردم مراغه  از میدان استاد کریمی مراغه ای تا بوستان یادگاران را به همراه خانواده خود پیاده روی کردند .