فرمانده سپاه ناحیه مراغه از مناطق آسیب دیده از سیل در روستا های یایشهری ، قشلاق ، هریس و آشان بازدید و از روند عملیات کمک رسانی و پیشرفت به سیل زدگان مطلع گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار رضا سامی صبح روز چهارشنبه همراه با شورای فرماندهی سپاه ناحیه در بازدید از مناطق سیل زده مراغه با بیان اینکه به جد پیگیر کمک به آسیب دیدگان حادثه ناگوار هستیم  بیان کرد: با وظیفه انسانی  در این مناطق حضور یافته و وضعیت منطقه به ویژه روستاهای یایشهری ، قشلاق و هریس را از نزدیک بررسی کردیم.

وی با تقدیر از تلاش دستگاه های مربوطه افزود: خوشبختانه امدادرسانی اولیه به خوبی در این مناطق انجام یافته که امید است در ادامه نیازها و خسارات آسیب دیدگان هرچه سریعتر جبران گردد.

فرمانده سپاه مراغه همچنین در ادامه بازدید از تنها پل ارتباطی کشاورزی روستای آشان  که در این حادثه بکلی تخریب گردیده با توجه به اهمیت راهبردی این مسیرتاکید کرد باید نسبت به احداث و بازسازی هرچه سریعتر این پل ارتباطی اقدامات لازم توسط دستگاهای اجرایی صورت پذیرد

سرهنگ پاسدار رضا سامی در این بازدید در گفتگو با شورای روستای مناطق آسیب دیده اظهار داشت : این نهاد انقلابی با تمام امکانات در کنار مردم بوده و آماده خدمت رسانی می باشد.

وی در پایان بازدید از مناطق سیل زده افزود: برای جلوگیری از بروز چنین حوادث ناگواری باید نهادهای مربوطه اقدامات اساسی در این رابطه را انجام دهند تا دیگر شاهد چنین حوادثی در ادامه نباشیم.