مسئول عقیدتی سیاسی پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت : اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه و خون پاک هزاران شهید انقلاب و دفاع مقدس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجت الاسلام ناصر الهیاری در آیین غبار روبی مزار شهدای مراغه به مناسبت روز ارتش افزود: عزت و قدرت نظام اسلامی به واسطه مجاهدت ها و خون شهدا در هشت سال دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی یکی از آگاه انه ترین انقلاب ها در دنیا بوده و موجب آگاهی بخشی و بیداری ملت های آزاده دنیا شده است.

وی اضافه کرد: اکنون هیچ ملتی رهبری بزرگ و مدبر چون ملت ما نداشته و از این رو به این عزت و اقتدار افتخار کرده و برای ماندگاری آن باید به فرامین و رهنمودهای رهبری عمل کرده و جامه عمل بپوشانیم.

وی گفت: عظمت نظام اسلامی به برکت ولایت فقیه بوده و چون در راس آن ولی امر مسلیمن جهان قرار داشته، حکومتی الهی و مبتنی بر اسلام و آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی افزود: مسئولین نیز باید قدر شهدا و ولایت فقیه را دانسته و ادامه دهندگان راه آن شهدا بوده و یاد آنان را زنده نگه دارند که مایه اقتدار و عزت نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: این اقتدار و عظمت و قدرتی که ایران اسلامی به دست آورده است؛ به آسانی به دست نیامده و حاصل خون شهدا و مردان انقلابی این مرز بوم بوده است.

وی با اشاره به ویژگی های بارز شهدا اضافه کرد: سیر و سلوک الهی، جایگاه بهشتی و همنشینی با اولیا الهی و مقام شفاعت از نعمت هایی است که خداوند به شهدای راه اسلام اعطا کرده است.

وی گفت: شهدا ادامه دهندگان نهضت عاشورا بوده و از این رو ادامه راه آنان باید سرمشقی برای نسل های آینده برای ایستادگی در برابر ظلم و استکبار باشد.