مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت : انتخاب شعار سال به صورت پیاپی محوریت اقتصاد مقاومتی بیانگر این است که در این عرصه هنوز به حداقل‌ها نرسیده‌ایم و بیانات رهبری در این خصوص مورد غفلت قرار گرفته است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حجت الاسلام حسن کاملی فر در یادواره شهید صیاد شیرازی با اشاره به اینکه خون پاک شده باعث حفظ انقلاب شده است گفت : امروز با گذشت چندین قرن پس از اوایل اسلام ، پیروان و حامیان اهل بیت (ع) در هیچ برهه ای به اندازه این چند سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی عزتمند نبوده اند و این به برکت خون هزاران شهید است .

وی افزود : درس ایستادگی و مقاومتی که شهدای گران‌قدر انقلاب و دفاع مقدس به تمامی آزادی خواهان جهان دادند باعث شده است پیروان مکتب اهل بیت در تمامی دنیا در دفاع از مرام و مسلک شیعه ناب جانشان را در کف دستشان بگیرند و جانانه از مکتب شیعه دفاع کنند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه بسیج جهانی اسلام شکل گرفته است، اظهار کرد : امروز بسیج جهانی اسلام با حرکت انقلابی مبارزان سوری،عراقی و یمنی علیه استکبار شکل گرفته است و پیروزی ها به دست آمده الهام گرفته از روحیه بسیجی و انقلابی ملت ایران در مقابل استکبار است .

وی اضافه کرد : تنها عاملی که دشمن را از حمله نظامی به جمهوری اسلامی به دور کرده است روحیه مقاومت و ایستادگی ملت ایران بوده است نه چیز دیگر ؛ برجام کدام دستاورد را برای کشور به دست آورد تا بتوانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم جز تشدید تحریم های ظالمانه و تعطیل شدن نیروگاه های هسته ای و چندین خسارت دیگر ؟

حجت الاسلام کاملی فر خاطرنشان کرد : دشمن تمام ابزارها و فشارهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خود را به کار گرفته است تا نظام اسلامی را از پای درآورد  و آخرین حربه اش فشار اقتصادی و تشدید تحریم های ظالمانه  علیه جمهوری اسلامی است .

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای چندمین سال پیاپی شعار سال را بر اساس مسائل اقتصادی نام‌گذاری کرده اند افزود: رهبر انقلاب به عنوان رهبر یک جامعه اسلامی به خوبی می‌دانند که ما امروز درگیر یک جنگ اقتصادی هستیم از این رو شعار امسال را نیز با محوریت اقتصاد تعیین کردند.

کاملی فر تأکید کرد : انتخاب شعار سال با محوریت اقتصاد مقاومتی بیانگر این است که در این عرصه هنوز به حداقل‌ها نرسیده‌ایم و راهگشایی رهبر انقلاب در خصوص مسائل اقتصادی از سوی مسئولان مورد غفلت قرارگرفته است و دولت در تحقق حداقل‌های اقتصاد مقاومتی ناکام بوده است .

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز کشور بیش از هر چیز دیگری به مدیران انقلابی نیاز دارد گفت : حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم نیازمند پای‌کار آمدن مدیران جهادی و انقلابی است تا با تکیه بر توان و ظرفیت‌های درونی، این مهم محقق شود.