جانشین سپاه ناحیه مراغه گفت :مشارکت و حضور حداکثری مردم در عرصه های مختلف انقلاب از جمله انتخابات میزان اقتدار جمهوری اسلامی را در انتظار جهانیان به نمایش می گذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ حمید ساعدی در جمع بسیج خواهران حوزه  علمیه مراغه با تبریک میلاد مولود کعبه و روز پدر  افزود :ملت ایران همچون گذشته با هوشیاری و بصیرت کامل در انتخابات آتی حضور پررنگی خواهند داشت.
وی اهتمام جدی به آرمانهای دینی و الهی و تعهد انقلابی و ایستادگی در راه دین و انقلاب را عوامل اصلی پیشرفت واقعی کشور برشمرد تاکید کرد: کاندیداها و نمایندگان ملت باید برای پیشرفت کشور مدیریت جهادی داشته باشند .
ساعدی رکود اقتصادی و گرانی را از معضلات امروز جامعه دانست گفت : امروز جامعه ما  با فقر و محرومیت  در بعضی از قشرهای مردم و تبعیض و بی عدالتی رنج می برد
وی با تاکید براینکه معضل بیکاری جوانان و نبود اشتغال یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری است گفت: امید است با حمایت هر چه بیشتر از تولید داخل و خرید اقلام ایرانی در به چرخش درآوردن چرخ اقتصاد کشور تلاش کنیم.
جانشین سپاه ناحیه مراغه تاکید کرد : انشاءالله مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات  افراد با بصیر و شایسته را برای اداره جامعه انتخاب خواهند کرد و نقشه های دشمن را  به یاس  ناامید  مبدل می کنند .
وی در ادامه سخنان خود به وحدت با محوریت  ولایت تاکید کرد و گفت : امروز نمایندگان  برای خدمت به مردم انتخاب می شوند پس باید  همدیگر  را تکریم کنند نباید همدیگر را  یا هواداران همدیگر راتخریب کنند .
ساعدی ترویج هرگونه یاس و ناامیدی در جامعه حتی در فضای رقابت های انتخاباتی را منافات با تحقق حضور حداکثری مردم در این عرصه سرنوشت ساز که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است دانست .
وی از تلاش دشمن برای تضعیف سنگر های مقابله با نفوذ خبر داد و گفت : دشمن با برنامه ریزی دقیق برای مقابله با شورای نگهبان ، قوه قضائیه ، صدا و  صیما  ، سپاه و بسیج  برخواسته وبا برنامه های  از قبل تعیین شده برای تخریب آنها  اقدام می کند .
جانشین سپاه ناحیه مراغه  در پایان سخنان خود از افراد با بصیر و ولایی خواست تا با تبعیت و از امر ولایت در چامعه روشنگری کنند تا  مردم با حضورحد اکثری خود افراد لایق و شایسته را برای پیشرفت و اداره امورجامعه خود انتخاب کنند .