مراغه -پایگاه خبری رصد- مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت:عملیات پیروزمندانه و غرورآفرین بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، نقش مهمی در اثبات حقانیت، اقتدار و قدرت ایمان و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرد. حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه […]

DSC002451-400x238

مراغه -پایگاه خبری رصد- مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت:عملیات پیروزمندانه و غرورآفرین بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، نقش مهمی در اثبات حقانیت، اقتدار و قدرت ایمان و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرد.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه ، روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و حماسه فتح خرمشهر در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت این شهرستان گفت :حماسه سوم خردادکه منجر به فتح خرمشهرشد، نقطه عطفی در تاریخ ایثار، جهاد و ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت های شرق و غرب بود.

وی، اظهار کرد:رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، هیمنه پوشالی قدرت های بزرگ دنیا را که از رژیم متجاوز بعثی حمایت می کردند، درهم شکستند.
حجت الاسلام فیضی زاده، یادآوری کرد :ایجاد اعتماد به نفس در بین آحاد ملت، اثبات قدرت و توانایی رزمندگان در دفاع از اسلام و انقلاب در برابر متجاوزان و آغاز عملیات های پیروزمندانه در برابر دشمن بعثی، از پیامدهای تعیین کننده حماسه آزادسازی خرمشهر بود.
وی ادامه داد : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب حماسه های همچون حماسه آزادسازی و فتح خرمشهر، می تواند الگوی مناسبی برای جوانان و نسل های آینده شود.

پایان خبر / رسول.م.ب