تفاهم نامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان نظام مهندسی

۸۱۶۲۰۱۸۶-۶۴۷۳۵۸۶

در پایان مراسم اختتامیه همایش ملی عمران، معماری و شهرسازی که به مدت ۲ روز با حضور متخصصان مربوطه در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، نخستین تفاهم نامه استانی همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه و نظام مهندسی ساختمان استان توسط روسای دو سازمان به امضا رسید.

مراغه -پایگاه خبری رصد -محمدرضا ولیلو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه گفت: این تفاهم نامه همزمان با برگزاری همایش ملی عمران، معماری و شهرسازی به منظور همکاری های علمی این دو سازمان به امضا رسیده است.

وی اظهار کرد: ارایه خدمات علمی و گسترش بازآموزی، ارتقا علمی نیروی متخصص، ارتقا کمی و کیفی ساخت و ساز در کشور و تقویت حوزه ارتباط با صنعت و دانشگاه آزاد اسلامی از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این تفاهم نامه دو ساله است، ادامه داد: همکاری در حوزه های فنی، علمی و آموزشی به ویژه جذب دانشجوی پژوهش محور و برگزاری دوره های بازآموزی ارتقا پایه مهندسان از مواد توافق شده در این تفاهم نامه است.

به گزارش پایگاه خبری رصد از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه، پیرو تفاهم نامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان نظام مهندسی کشور در راستای توسعه همکاری، ارائه خدمات علمی و گسترش باز آموزی و ارتقاء علمی نیروی متخصص و ارتقاء کمی و کیفی ساخت و ساز در کشور و تقویت حوزه ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی، این تفاهم نامه استانی امضا شد.

از دیگر محورهای این تفاهم نامه که به امضای طرفین رسید عبارتند از: ارائه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی به سازمان نظام مهندسی – برگزاری دوره‌های باز آموزی و مهارت فنی و اجرایی – برگزاری دوره‌های تمدید و ارتقاء پایه پروانه اشتغال به کار نظام مهندسی ساختمان – استفاده از مهندسان مجرب عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان برای آموزش دوره‌های مورد نیاز دانشگاه.

پایان خبر/رسول.م.ب