مراغه – پایگاه خبری رصد – امام جمعه شهرستان مراغه به مناسبت روز پاسدار با فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه مراغه دیدارکرد . حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی امام جمعه شهرستان مراغه روز شنبه در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه مراغه به مناسبت روز پاسدار افزود: پاسداران به عنوان شجره طیبه صالحه برای حراست […]

۸۱۶۱۸۵۰۲-۶۴۷۰۴۴۹

مراغه – پایگاه خبری رصد – امام جمعه شهرستان مراغه به مناسبت روز پاسدار با فرمانده و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه مراغه دیدارکرد .

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی امام جمعه شهرستان مراغه روز شنبه در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه مراغه به مناسبت روز پاسدار افزود: پاسداران به عنوان شجره طیبه صالحه برای حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان در هر نقطه از جهان نیاز باشد نقش آفرینی خواهند کرد.

وی اظهار کرد: رصد مشکلات جامعه و حضور فعال در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و صحنه های بزرگ جامعه از رسالت های مهم سپاه و پاسداران ولایتمدار نظام اسلامی است.
حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: امام راحل (ره) با درایت حکیمانه خود این شجره را پایه گذاری و تاسیس کرده و مردم و نظام اسلامی اکنون از برکات آن بهره مند هستند.

وی گفت: روز میلاد امام حسین (ع) سرور شهیدان که خود پاسدار و حافظ حدود الهی بود، به عنوان روز پاسدار نامیده شده و مایه افتخار برای پاسداران است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این دیدار گفت: سپاه پاسداران به عنوان نهادی مقدس هرگز از مردم و روحانیت فاصله نگرفته و در صیانت از ارزش ها و آرمان اسلامی و انقلابی و ولایتمداری تا آخرین قطره خون ایستاده است.

سرهنگ اکبر شالچی زاده افزود: رسالت اصلی سپاه و پاسداران، مردمداری، ولایتمداری و پاسداری از میهن و کیان اسلام و نظام اسلامی است.

وی اظهارکرد: پشتوانه مردمی و هدایت های رهبری، خط بطلانی بر توطئه های دشمنان بوده و در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با امدادهای الهی توطئه های دشمنان نقش بر آب شده است.

شالچی زاده یادآوری کرد: جوانان این مرز و بوم باید با تاسی از فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی که در طول هشت سال دفاع مقدس از آن دفاع کردیم، صیانت کنند.