بسیجیان پایگاه شهید مدنی مراغه در اقدامی خودجوش ۸۰ بسته غذایی به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال  را با عنوان طرح حمایتی شهید مدافع حرم امیر لطفی به خانواده های مستحق و آبرومند شهرستان مراغه توزیع کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ جانشین پایگاه شهید مدنی مراغه در گفتگو با خبرنگار رصدمراغا با اشاره به جمع آوری و توزیع بسته های حمایتی از محرومان شهرستان گفت: این حرکت که به صورت خودجوش توسط بسیجیان این پایگاه انجام شده است گامی در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از قشر های ضعیف جامعه است.

علیرضا فرشاد افزود : لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب باید دغدغه اصلی نیروهای انقلابی و بسیجی باشد و حرکت بسیجیان پایگاه در جهت لبیک گویی به فرامین ولی امر مسلمین جهان انجام شده است .

وی خاطرنشان کرد:  پیش از این بسیجیان این پایگاه در اقدامی مثال زدنی اجرت کارگری های خود را که به صورت دسته جمعی در سیب چینی شرکت می کردند را برای مدافعان حرم و مردم مظلوم سوریه ارسال کرده بودند.

فرشاد تصریح کرد: نیروهای انقلابی در کنار حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و مردم مظلوم سوریه در زمینه حمایت از محرومان جامعه نیز اقدامات چشم گیری دارند .

وی ادامه داد : صندوق خیریه این پایگاه که به صورت ابتکاری در سال ۸۲ توسط بسیجیان همین پایگاه شروع به کار کرده است در حال حاضر ۸۰ خانواده مستحق و آبرومند را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است .

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری امام مهدی پایگاه شهید مدنی با اشاره به اینکه بیش از ۳۶۰ میلیون ریال در شب عید به خانواده های مستحق توسط این پایگاه کمک خواهد شد تصریح کرد : بسته هایی که برای حمایت از خانواده های مستحق و آبرومند شهرستان مراغه در نوروز ۹۶ تهیه شده است شامل برنج، گوشت قرمز، مرغ، قندوچای، آجیل، شیرینی، ماکارونی، روغن و پوشاک عید است که ارزش هر بسته ۲ میلیون ریال و در مجموع ۱۶۰ میلیون ریال است .

وی اضافه کرد: در کنار بسته های غذایی پوشاک عید نیز به خانواده ها اختصاص داده شده است که ارزش ریالی آن نیز ۲۰۴ میلیون ریال است.

رئیس کمیته امداد مراغه نیز گفت : ۲ مراکز نیکوکاری با حمایت و نظارت کمیته امداد مراغه در مسجد شریعت آباد و شهر خداجوی مراغه براه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این مراکز به صورت محلی اقدام به جذب نیکوکاران و خدمت رسانی به نیازمندان می کنند : در طول سال جاری یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال توسط مرکز نیکوکاری امام مهدی مسجد شریعت آباد (پایگاه شهید مدنی) جذب و به نیازمندان تحت پوشش این مرکز کمک شده است .

وی اضافه کرد : ساخت خانه محروم ، حمایت تحصیلی از ۳۰ دانش آموز ، اهدای ۳ سری جهیزیه به نوعروسان ، مشاوره حقوقی و اهدای بسته غذایی به صورت ماهانه به خانواده های تحت پوشش از فعالیت های یک ساله مرکز نیکوکاری امام مهدی مراغه است .