مجموعه یادمان شهدای گمنام مراغه با حضور مسعود سلطانی فر نماینده دولت و ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کشور و با حضور جمعی از مسولین شهرستانی ، خانواده معظم شهدا،جانبازان،نیروهای نظامی وانتظامی و نیز اقشار مختلف مردم افتتاح ومورد بهره برداری قرارگرفت. به گزارش پایگاه خبری رصد -ایجاد مکانی مناسب برای حفظ […]

site-shohada_1

مجموعه یادمان شهدای گمنام مراغه با حضور مسعود سلطانی فر نماینده دولت و ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کشور و با حضور جمعی از مسولین شهرستانی ، خانواده معظم شهدا،جانبازان،نیروهای نظامی وانتظامی و نیز اقشار مختلف مردم افتتاح ومورد بهره برداری قرارگرفت.

به گزارش پایگاه خبری رصد -ایجاد مکانی مناسب برای حفظ یاد و خاطره و آثار شهدای گمنام در شهر شهید پرور مراغه به عنوان شهری که از نقش وجایگاه ویژه ای در دوران هشت سال دفاع مقدس برخورداربوده از خواسته های قلبی شهروندان و مسولین شهرستانی بوده است.

تشییع ۵ شهید گمنام در مراغه در مورخه ۲۷ خردادماه ۱۳۹۱ انجام شد که ۴ شهید مربوط به عملیات خیبر در جزیره مجنون و یک شهید مربوط به عملیات والفجر ۸ بود.

به یمن این رویداد مهم فرهنگی وحماسی یادمان شهدای گمنام مراغه متشکل از مجموعه به هم پیوسته امکانات رفاهی وفرهنگی با زیر بنای ۱۵۵۰ متر مربع احداث شد.
این یادمان متشکل از ۵ المان به بزرگداشت ۵ شهید گمنام مدفون در مراغه ساخته شد که با حضور مسعود سلطانی فر نماینده دولت و ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کشور عصر چهار شنبه افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت .