اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ دو فوق استقامت “جام رصدخانه مراغه” با حضور ورزشکاران و قهرمانان مطرح کشوری امروز با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا؛ رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه در مراسم اختتامیه مسابقات دو فوق استقامت “جام رصدخانه مراغه ” گفت : این رقابت ها در سه رده بزرگسالان در مسافت ۲۵ کیلومتر، پیشکسوتان در مسافت ۱۵ کیلومتر و نونهالان در مسافت ۱۰ کیلومتر با حضور ورزشکاران رشته دو استقامت برگزار شد.
مهدی نوایی با اشاره به نتایج این مسابقات گفت : در رده بزرگسالان که دوندگان ۲۵ کیلومتر طول مسابقه را طی کردند ، محمد جعفر مرادی  از تهران ، طاها غفاری از کردستان و صابر چرخی از  بستان آباد به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند .
وی ادامه داد : اول : مدال سه نفر برتر رده پیشکسوتان نیز به ترتیب به داود حسین زادگان از تهران ، احمد بیرانوند از لرستان و مهدی پژمان از بستان آباد رسید .
نوایی افزود : در رده نونهالان نیز به ترتیب سالار رزم پوش از مراغه ، سهیل بهنامی از مراغه  و میلاد مصطفی پور از پیرانشهر توانستند مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دهند .
وی خاطرنشان کرد : حدود ۴۰۰ ورزشکار از استان های مختلف کشور در این مسابقات شکرت کرده بودند که به هر کدام نشان مسابقات به همراه جوایز تقدیم شد .