حجت الاسلام فیضی زاده گفت : دشمن با مطرح کردن برجام یک و دو می خواست تا برجام هفت این روند را ادامه دهد و در نهایت کشور را به دوران قبل از انقلاب بازگرداند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع خانواده های شهدای مراغه با اشاره به راه اندازی هجمه فرهنگی دشمن علیه ملت ایران افزود : دشمن با وارد کردن فرهنگ غربی به کشور سعی دارد گسست نسلی در بین خانواده ها ایجاد کند و راه مقابله با این هجمه ترویج سبک زندگی اسلامی است که همه شهدا در چنین بستری رشد کرده اند .

حجت الاسلام فیضی زاده تفکر انقلابی  را برهم زننده نقشه های دشمنان دانسته و گفت : دشمنان نظام فهمیده اند که نمی توانند آسیبی به ماهیت انقلاب اسلامی  بزنند و درنتیجه در تلاش هستند انقلابیون را تضعیف کنند .

وی با بیان اینکه هدف دشمن از برجام ایجاد ترمیدور ایران بود تاکید کرد : دشمن می خواست برجام را تا برجام ۷ ادامه دهد و مرحله به مرحله ترمیدور ایران را راه اندازی کنند و کشور را به نظام پیش از انقلاب و دوران شاه برگردانند .

وی اظهار داشت  : دشمنان باید بدانند انقلاب اسلامی قابل مقایسه با سایر انقلاب های دنیا نیست که با چنین نظریه هایی بتوانند ماهیت آن را تغییر دهند ؛ امروز مردم ایران اسلامی مثل اوایل انقلاب و دوران جنگ انقلابی هستند و حتی در برخی موارد نیز انقلابی تر شده اند .

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده با اشاره به سالروز وفات حضرت ام النبین افزود : حضرت ام النبین در دامان خود فرزندانی را تربیت کرد که همگی فدای ولایت شدند و خانواده های شهدا نیز به تأسی از چنین الگوهای شایسته ای فرزندان خود را فدای اسلام و دین الهی کردند .

وی افزود: دشمن به خوبی به نکته قوت شیعه که همان شهادت طلبی است پی برده است و در تلاش است شهادت طلبی را در دنیا یک عمل تروریستی مطرح کند ، در صورتی که دفاع از حیثیت و ناموس و دین الهی برای همگان مقدس و قابل ستایش است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز روحیه شهادت طلبی در بین جوانان موج می زند خاطرنشان کرد: برخی شیطان صفتان مدام تبلیغات می کردند که حال و هوای شهادت بعد از جنگ تمام شده است ، ولی شهدای هسته ای و شهدای مدافع حرم ثابت کردند که با تمام وجود به پای انقلاب ایستاده اند و روحیه شهادت طلبی خود را از دست نداده اند .

فیضی زاده تصریح کرد : عده ای مزدور سعی دارند جایگاه شهدا و خانواده های شهدا را دچار تزلزل کنند که خانواده های معظم شهدا باید به این دسیسه دشمن مقابله کنند  .

وی ادامه داد : خون پاک شهدا و ایثارگری خانواده های آن ها باعث شده است که کشور از سخت ترین تهدیدها و بحران ها عبور کند و روز به روز پیشرفت و رشد کند.

 

وی