به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، ظفر محمدی در مراسم کلنگ زنی پارک دوم بانوان مراغه گفت : روز درختکاری نماد توجه به منابع طبیعی و حفظ محیط زیست است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، ظفر محمدی در مراسم کلنگ زنی پارک دوم بانوان مراغه گفت : روز درختکاری نماد توجه به منابع طبیعی و حفظ محیط زیست است .

فرماندار مراغه افزود : توسعه فضای سبز در شهرستان از مهمترین و ضروری ترین مسائلی است که از سوی همگان باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

محمدی خاطر نشان کرد : برای تحقق پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این هدف که زندگی بهتری را برای نسل‌های آینده ساز کشور رقم بزنیم، باید به منابع طبیعی به‌ویژه کاشت درخت و توسعه فضای سبز در شهرستان بهای بیشتری داده شود.

وی تصریح کرد : شورای شهر و مسئولان شهرداری نقش مهمی در رفع این دغدغه و ایجاد محیطی مناسب و سالم برای آحاد جامعه به ویژه بانوان و جوانان دارند .

شهردار مراغه نیز با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پارک دوم بانوان گفت : ایجاد این فضا ، در راستای افزایش فضاهای مناسب برای بهره مندی این قشر از جامعه و استقبال شهروندان سایر شهرهای همجوار انجام می شود.
محمدرضا احمدی افزود: احداث این پارک در محله صفائیه ، برای سهولت و بهره مندی اهالی مناطق میکائیل آباد، عشرت آباد و کمربندی جنوبی و شرقی مراغه و جلوگیری از ترددها و ترافیک غیرضروری در این مناطق است.
وی خاطرنشان کرد : این پارک در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع احداث خواهد شد که از اراضی متعلق به شهرداری بوده و با هفت میلیارد ریال اعتبار در مدت هشت ماه ساخته می شود .
وی اضافه کرد : یک هزار و ۹۰۰ متر مربع کف پوش ، ۳۰۰ متر مربع زمین ورزشی ، ۲۲۰متر مربع زمین بازی کودکان ، ۸۰۰ متر مسیر دوچرخه سواری و ۴۷۰ متر دیوارکشی در اجرای این طرح انجام می شود.