مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت : انقلاب سیاسی و اعتقادی که فاطمه زهرا (س) از جریان غدیر آغاز کرد و با شهادتش به اوج رساند باعث شد جایگاه ولایت به عنوان تنها مسیر مورد قبول دین اسلام برای امت اسلامی روشن و نمایان شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع بسیجیان مراغه گفت : حرکت یک تنه فاطمه زهرا (س) باعث شد مسیر علوی و نبوی حفظ شود و از خطر فراموشی و نابودی در امان باشد .
حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود : انقلاب و گفتمانی که حضرت زهرا (س) ترسیم کرد باعث شد مسیر وصایت و ولایت حفظ شود و صراط مستقیمی که نبی مکرم اسلام برای امت اسلامی نشان داده بود روشن بماند .
وی خاطرنشان کرد : واضح و روشن است که اگر روشنگری های حضرت زهرا (س) نبود اثری از دین رسول اکرم (ص) باقی نمی ماند و به راحتی اسلام ناب را از اذهان مسلمانان پاک می کردند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه تصریح کرد : انقلاب سیاسی و اعتقادی که فاطمه زهرا (س) از جریان غدیر آغاز کرد و با شهادتش به اوج رساند باعث شد جایگاه ولایت به عنوان تنها مسیر مورد قبول دین اسلام برای امت اسلامی روشن و نمایان شود .
وی ادامه داد : همان زهرای اطهر (س) که افتخارش این است که در خانه علی (ع) خانه داری کند ، وقتی می بیند انقلابی ها فرسوده و بی تفاوت شده اند ، وارد میدان می شود و به در خانه اصحاب پیامبر می رود و آن ها را از خطر انحراف اسلام باخبر می کند و غدیر را برای آن ها یادآوری می کند .
حجت الاسلام فیضی زاده با اشاره به اینکه تمامی حرکات حضرت زهرا (س) دارای پیام است گفت : این روشنگری ها و ایجاد سؤال‌ها در امت اسلامی حتی بعد از شهادت ایشان نیز ادامه پیدا کرد ؛ پنهان بودن قبر شریف ایشان دارای پیام بزرگی برای امت اسلامی است ، فاطمه زهرا (س) می‌خواهد با این کار به همگان بگوید که هرگز با سران فتنه آشتی نمی‌کند و اجازه نمی‌دهد آن‌ها بر سر مزارشان حاضر شوند .
وی خاطرنشان کرد : اما متأسفانه در حال حاضر عده‌ای طرح آشتی ملی سر می‌دهند ؛ آشتی ملی درجایی مطرح می‌شود که یک کشور ، یک جامعه رهبر نداشته باشد و تمامی افراد و قومیت‌های آن باهم درگیر باشند ؛ برخی نیز با پررویی تمام دنبال رهایی سران فتنه در کشور هستند ، مگر حضرت زهرا (س) که الگوی تمام نمای بشریت است با سران فتنه آشتی کرد ؟
فیضی زاده تصریح کرد : در برخی موارد به عینه می بینیم که رهبر انقلاب در یک موضوع بخصوص بر فرض مثال همین برجام موضع گیری می کند و تاکید می کنند سایه جنگ را فقط مقاومت و ایستادگی ملت ایران از کشور دور کرده است اما در همین شهر برخی مسئولان اعلام می کنند که سایه جنگ را از کشور برجام دور کرده است !
وی در پایان تاکید کرد : درس بزرگ حضرت زهرا (س) برای همه ما این است که روشنگری کنیم ؛ وقتی رهبر انقلاب یک موضوع را با صراحت مطرح می کند ، معنای تناقض گویی یک مسئول چه چیزی می تواند باشد ؟