با پایان روز دوم ثبت نام کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای تعداد نامزدهای حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر به ۵ نفر رسیده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  رصدمراغا ؛ اولین روز از ثبت نام کاندیداهای میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از اولین ساعات صبح امروز به ثبت نام محمد پروین و ساعتی بعد علی قنبر زاده در فرمانداری مراغه آغاز شد .

غلامرضا تیزفهم و مهدی طاهری دو نامزد بعدی هستند که با حضور در وزارت کشور به صورت رسمی کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس شدند.

با ثبت نام ابراهیم محمدی گل تپه در فرمانداری مراغه تعداد کاندیداهای مراغه و عجب شیر به ۵ نفر رسیدهاست .

ثبت نام کاندیداهای میان دوره ای مجلس دهم از امروز شروع و تا ۱۴ اسفند ماه ادامه خواهد داشت .

انتخابات در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر  در ۲۵۱ شعبه اخذ رأی برگزار خواهد شد که از این تعداد ۱۷۷ شعبه مربوط به شهرستان مراغه و ۷۴ شعبه مربوط به شهرستان عجب‌شیر است.

انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

پس از پیروزی مرحوم محمد علی حسین‌زاده در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر، با فوت وی در روز تحلیف، این شهرستان بدون نماینده ماند تا در میان دوره‌ای به همراه حوزه انتخابیه اهر و هریس در آذربایجان شرقی تکیف نماینده خود را مشخص کنند.

انتهای پیام/