در این نمایشگاه ۳۵ اثر برای مشاهده علاقمندان به نمایش گذاشته شده است که برای ثبت این آثار ۷ سال زحمت کشیده شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ پاشا هادیان عکاس و فیلم ساز آذربایجانی در گفتگو با خبرنگار رصدمراغا در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس چهره های معاصر آذربایجان گفت : در این نمایشگاه ۳۵ اثر برای مشاهده علاقمندان به نمایش گذاشته شده است که برای ثبت این آثار ۷ سال زحمت کشیده شده است .
وی افزود : در این نمایشگاه تعداد ۳۵ قطعه عکس سیاه و سفید از چهره های فرهنگی و هنری آذربایجان در رشته های مختلف از جمله موسیقی ، نقاشی ، عاشیقی ، شاعران و نویسندگان و افراد تاثیر گذار در رشد فرهنگی جامعه آذربایجان در معرض دید عموم قرار گرفته است .
هادیان با اشاره به هدف از برگزاری چنین نمایشگاهی خاطرنشان کرد : شناساندن و معرفی هنرمندان معاصر به نسل جوان امری ضروری است ؛ متاسفانه نسل جوان با هویت فرهنگی و هنری خود که همین هنرمندان هستند چندان آشنایی ندارد.
پاشا هادیان متولد سال ۱۳۵۴ شمسی در شهرستان تبریز است که مدال طلای جشنواره آساهی شینبون ژاپن ، مقام برگزیده پرتره اسلونی و برگزیده جشنواره عکس فیروزه بخشی از مقامهای برتر کسب شده توسط این عکاس تبریزی است .
نمایشگاه عکس « چهره های معاصر آذربایجان » از ۳۰ بهمن ماه به مدت ۶ روز در نگارخانه تالار عبدالقادر مراغه ای برای بازدید مردم هنردوست مراغه دایر است .

 

عکاس : قنبر الماسی