مراغه -پایگاه خبری رصد :مهندس ظفر محمدی معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مراغه ، روز شنبه در آیین هماهنگی برنامه های بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) افزود: در سایه این استقلال مردمی و ملی، انقلاب اسلامی ایران توانسته با قدرت نرم در برابر تمامی دشمنان ایستادگی کند و آرمان های خود را در […]

مراغه -پایگاه خبری رصد :مهندس ظفر محمدی معاون استاندار وفرماندارویژه شهرستان مراغه ، روز شنبه در آیین هماهنگی برنامه های بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) افزود: در سایه این استقلال مردمی و ملی، انقلاب اسلامی ایران توانسته با قدرت نرم در برابر تمامی دشمنان ایستادگی کند و آرمان های خود را در کشورهای منطقه گسترش دهد.

artehal

محمدی با اشاره به اینکه در برنامه های امسال سالگرد ارتحال و پنجاه و دومین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، باید اندیشه و افکار امام راحل به نسل جوان تبیین شود، اظهار کرد: آشنایی جوانان و نوجوانان از آرمان ها و اهداف امام راحل و انقلاب اسلامی نقش به سزایی در تداوم انقلاب دارد.

محمدی، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، ادامه داد: همه ما وظیفه داریم از دستاوردهای امام راحل و شهدا محافظت کنیم.

وی گفت: عظمت، علم، تقوا، ایثار، مجاهدت و اخلاص ایشان زبانزد مردم جهان است و ایشان در حقیقت هدیه ای از جانب خداوند به ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه سال روز قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ سرآغاز انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: در زمان کنونی ما مدیون خون شهدای انقلاب و ۱۵ خرداد، اندیشه های امام راحل و حمایت ها و مجاهدت های ایشان در قبال مردم ایران هستیم.

جانشین سپاه ناحیه مراغه نیز در این آیین گفت: ۸۰۰ نفر از بسیجیان این شهرستان در ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب به حرم مطهر امام راحل اعزام می شوند.

سرگرد پاسدار حمید ساعدی، افزود: این بسیجیان از روز ۱۳ تا ۱۵ خرداد به حرم مطهر امام راحل (ره) اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه سپاه ناحیه مراغه در جریان این اعزام ها به عنوان نهاد پشتیبانی کننده عمل می کند، اظهار کرد: تمامی نهادها می توانند در خصوص اعزام کارکنان و خانواده های آنان به مرقد مطهر امام راحل و انجام حمایت های خود با این فرماندهی هماهنگ کنند.