فرماده سپاه ناحیه مراغه گفت : ایران اسلامی به برکت انقلاب، ولایت و خون شهدا یکی از امن ترین کشورهای جهان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصد مراغا ؛ سرهنگ پاسدار رضا سامی  در یادواره شهدای محله پایگاه خدیجه کبری (س) افزود : چه علت باعث شده که بعد از ۳۸ سال و این همه هجمه و توطئه برای مهار انقلاب اسلامی  از سوی  نظام سلطه ،نظام مقدس اسلامی همچنان با سرعت و با شتاب به  سمت هدف خود که همان تشکیل حکومت اسلامی می باشد  به مسیر خود ادامه می دهد.  

 وی خاطر نشان کرد : که انقلاب اسلامی در پنج مرحله به هدف نهایی خود که هما ن تشکیل حکومت اسلامی جهانی  است را طی می کند که فعلا در مرحله سوم هستیم  وتا هدف نهایی هم راه  زیادی در پیش داریم که باید  با صبر و استقامت  تهدیدها  توطئه های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کنیم .

سرهنگ سامی تصریح کرد : دشمن هر ترفندی را که توانسته انجام داده تا از جهانی شدن حکومت اسلامی جلوگیری کند در حالی که ما شیعه  و آزادی طلب هستیم و اجازه نمی دهیم که خوی و خصلت استکباری را در جهان پیاده کنند و آنها  را برای رسیدن به هدف خود ناکام می گذاریم.

وی استقلال وآزادی را  یکی از گفتمان های  جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت : برخلاف جمهوری اسلامی ایران گفتمان نظام سلطه، سرمایه داری است  و به هر طریقی که شده دنبال منفعت خود هستند.  

وی افزود :  دشمن از اول انقلاب ترفند ها ، ترور ها ، فتنه ها و تحمیل جنگ هشت سال دفاع مقدس  را به وجود آورده تا این نظام مقدس را ساقط یا ناکارآمد نشان دهد ولی نتوانسته است تا وجبی از این خاک مقدس را غصب کند.

گفتنی است در این مراسم با اهدای هدایایی از خانواده های شهدای این پایگاه تجلیل شد.