رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه از وقف نهمین وقف از ابتدای سالجاری تاکنون خبرداده و گفت : خیر خیراندیش زمینی را برای احداث مسجد حضرت قائم (عج) در این شهرستان وقف کرد .

به گزارش رصدمراغا ؛ حجت‌الاسلام مطهری در گفتگو با خبرنگار رصدمراغا از وقف یک قطعه زمین خام و زمین دو باب مغازه  در این شهرستان خبر داده و گفت : همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خیر خیر اندیش دو قطعه زمین را با حضور در این اداره وقف کرد.

وی افزود : علی احمدی پور با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه دو قطعه زمین به مساحت ۵۰۴ متر مربع که ارزش تقریبی آن ۳۰۰ میلیون ریال است را وقف کرد.

رئیس اوقاف مراغه خاطرنشان کرد : نیت واقفین بزرگوار از وقف زمین خود ساخت مسجد حضرت قائم (عج) در شهرک امیرکبیر مراغه است .

وی با اشاره به ثبت ۹ موقوفه جدید در این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون اضافه کرد: ارزش این موقوفات بیش از ۱۱ میلیارد ریال بوده است.

مطهری ادامه داد : وقف بر اساس نیازهای روز جامعه، یکی از اولویت‌های مد نظر این اداره در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف به منظور محرومیت‌زدایی در جامعه است .

وی با اشاره به اثرات وقف بر زندگی دنیوی و اخروی واقفان گفت: احداث خوابگاه، ازدواج جوانان، تحصیل و اشتغال جوانان نیاز امروز جامعه است که واقفان خیراندیش می‎توانند وقف‌های خود را در این نیت ها انجام دهند.