معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اینکه روحیه جهادی و انقلابی موجب توسعه و پیشرفت کشور در زمنیه های مختلف علمی و فرهنگی است گفت: ترویج این فرهنگ در بین نسل های آینده زمینه ساز اعتلای نظام اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ؛ سرهنگ پاسدار علی حسین هاشم پور در جشن طلیعه بسیج جامعه زنان مراغه در مسجد پیر روشنایی این شهرستان افزود: پیشرفت در صنایع دفاعی و موشکی، علمی و دستیابی به فناوری های نوین فقط با روحیه جهادی و انقلابی جوانان این مرز و بوم محقق شده است.

وی ادامه داد: آحاد مردم و مسئولان باید بدانند که اگر به روحیه انقلابی و جهادی حرکت کنیم، موفق بوده و شاهد پیشرفت و تعالی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: روحیه اشرافی گری در مقابل روحیه جهادی، تضعیف کننده ارکان جامعه و مانع بزرگی در راه پیشرفت و رشد کشور در زمینه های مختلف است.

 وی با اشاره به لزوم توجه مسئولان به مشکلات جامعه و مطالبات مردم گفت: بیکاری، تورم و مشکلات اقتصادی هرگز برازنده کشور و نظام اسلامی نبوده و باید برای رفع این دغدغه های بزرگ تلاش جهادی و انقلابی شود.

وی با بیان اینکه تمام تهدیدها و تحریم های آمریکا در برابر ملت ایران توخالی بوده افزود: ادعای کدخدایی و متهم کردن کشورمان به حمیات از تروریسم از سوی این کشور پوچ است.

وی ادامه داد: آمریکا با وجود ادعاهای خود، همواره در تلاش برای اجرای تحریم های بیشتر به بهانه های واهی از جمله حقوق بشر و صنایع دفاعی و موشکی علیه ایران اسلامی است اما این تلاش های مذبوحانه به پشتوانه مردمی و روحیه انقلابی شکست خورده است.

وی با اشاره به زمینه های تداوم انقلاب اسلامی اضافه کرد: شناخت اهداف و مسیر، تهدیدها و فرصت ها و نیز موانع پیش روی حرکت انقلاب و نظام اسلامی مستلزوم شناخت واقعی و عمیق از این واقعه و حرکت عظیم تاریخی ملت ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این آیین گفت: کشورمان با وجود تهدیدهای مختلف از سوی نظام سلطه به پشتوانه شهدا و ملت بزرگ ایرانٰ امن ترین کشور منطقه و دنیاست.

سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: پیشرفت شتابان کشورمان در سال های اخیر با تکیه بر راهنمایی ها و منویات امام راحل و رهبر انقلاب بوده و در این مسیر با اقتدار از تمامی موانع پیش رو عبور کرده ایم.

وی اضافه کرد: دشمن شناسی و مقابله با جریان تحریف مکتب امام راحلٰ انقلاب و رهبر انقلاب بهترین راهکار برای ایستادگی در برابر هجمه های دشمنان در عصر حاضر است.

این جشن همزمان با چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور بانوان بسیجی مراغه برگزار شد.