مسئول ستاد دهه فجر شهرستان مراغه گفت : نفوذ و تلاش برای استحاله از صدر اسلام تا به امروز ادامه داشته است و دشمن هرگز از اصول خود دست بر نداشته و همیشه با این اصول و سیاست های خود به پیش می آید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا ، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده روز پنجشنبه در آیین غبار روبی مزار شهدای مراغه افزود: مسئله نفوذ خطرناک‌ترین و مهم‌ترین تهدید علیه انقلاب است و ما در برابر تاریخ مسئولیت داریم تا از انقلاب دفاع کنیم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب به عنوان سکاندار کشتی انقلاب و خلف برحق امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، تاکنون فرصت ها و تهدیدهای بسیاری را در مسیر تعالی کشور و نظام مقدس اسلامی به آحاد ملت بزرگ ایران بازشناسانده اند.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد سرنوشت انقلاب مانند انقلاب های توحیدی گذشته باشد افزود : اگر انقلاب حضرت نوح و حضرت موسی را انقلاب توحیدی به حساب بیاوریم و همچنین انقلاب پیامبر (ص) در صدر اسلام را، انقلاب اسلامی چهارمین این انقلاب‌هاست و نباید سرنوشت این انقلاب به سرنوشت انقلاب‌های گذشته دچار شود.

وی خاطرنشان کرد : با نفوذی که در انقلاب توحیدی نبی مکرم اسلام صورت گرفت در نهایت کار را به آنجا کشاند که امویان فاسد سردمدار حکومت اسلامی باشند و اسلام را در جامعه پیاده کنند .

وی با اشاره به نقش مجاهدت ها و ایثار شهدا در طول سال های قبل و پس از انقلاب اسلامی افزود: اقتدار کنونی کشورمان به برکت خون این شهیدان بوده و اکنون نیز نباید اجازه نفوذ و چشم طمعی به دشمن نسبت به این مرز و بوم و آرمان های انقلابی و اسلامی دهیم.
حجت الاسلام فیضی زاده ادامه داد: تمامی آحاد مردم و مسئولان باید با تکیه بر ارزش های و آرمان های اسلام و انقلاب و منویات رهبری، در برابر جریان نفوذ و هجمه های دشمنان ایستادگی کنیم تا مبادا کاپیتولاسیون های زمان طاغوت بار دیگر در کشور اجرا شود.
وی اضافه کرد: شهدا در بدترین شرایط آب و هوایی و کمترین امکانات و بدون چشم داشتی در برابر نظام سلطه ایستادند و جان عزیز خویش را در راه اسلام و انقلاب فدای این مرز و بوم کردند.