مراغه -خبر گزاری رصد :نمازگزاران پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با انجام راهپیمایی باشکوهی، ضمن محکومیت جنایات آل سعود خشم و انزجار خود را از این اقدامات نشان دادند. در این راهپیمایی که از مقابل مسجد جامع مراغه تا میدان طلوع فجر این شهر انجام شد، راهپیمایان حمایت خود را از مردم مظلوم […]

۲۰۱۵۰۵۰۸_۱۴۵۲۴۸

مراغه -خبر گزاری رصد :نمازگزاران پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با انجام راهپیمایی باشکوهی، ضمن محکومیت جنایات آل سعود خشم و انزجار خود را از این اقدامات نشان دادند.

در این راهپیمایی که از مقابل مسجد جامع مراغه تا میدان طلوع فجر این شهر انجام شد، راهپیمایان حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام کردند.
در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، تجاوزها و کشتار مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

امام جمعه مراغه و نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری نیز در جمع راهپیمایان گفت: امروز مردم ایران اسلامی با اعلام همبستگی خود با مسلمانان جهان، انزجار خود را از دشمنان اسلام ابراز کردند.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، افزود: استکبار جهانی و صهیونیسم با استفاده از اموال، ذخایر و منابع کشورهای اسلامی به اسلام و مقدسات اسلامی حمله می کنند و رژیم آل سعود نیز با انجام این جنایت ها، به صورت کامل دست نشاندگی خود را به استکبار جهانی نشان می دهد.

وی با بیان اینکه مسلمانان نباید در این مورد بی تفاوت باشند، اظهار کرد: اکنون نیز همان جوانان فدایی که در دوران دفاع مقدس سینه های خود را در برابر دشمنان سپر کردند، آماده اند به فرمان رهبر معظم انقلاب، اهانت کنندگان به مقدسات اسلام را به هلاکت برسانند.