مراغه – خبرگزاری رصد ، امام جمعه مراغه گفت: جنایت های آل سعود در یمن، بی تردید مایه نابودی این رژیم و وهابیت خواهد بود . حجت الاسلام پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه رژیم آل سعود همیشه مدافع منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه بوده، افزود: حمله […]

۸۱۴۲۳۹۲۰-۶۱۳۷۳۳۲

مراغه – خبرگزاری رصد ، امام جمعه مراغه گفت: جنایت های آل سعود در یمن، بی تردید مایه نابودی این رژیم و وهابیت خواهد بود .

حجت الاسلام پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه رژیم آل سعود همیشه مدافع منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه بوده، افزود: حمله و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی نیز در این راستا انجام می شود.

وی با بیان اینکه امروزه همه مسلمانان جهان اسلام نفرت خود را از این رژیم اعلام میدارد ، خواستار کمک های مالی و مادی همشهریان از مردم مظلوم یمن شد.
خطیب جمعه مراغه ضمن نقل حدیثی ازپیامبر اکرم (ص ) گفت همه انسانها به خصوص مسلمانان امت واحده هستند ومسلمانان باید بیش از پیش به کمک ویاری هم بشتابند .

حجت الاسلام پورمحمدی، با اشاره به ممانعت رژیم آل سعود از فرود هواپیمای حامل کمک های انسان دوستانه جمهوری اسلامی برای مردم بی دفاع یمن، گفت: جنایت های این رژیم به حدی است که حتی مانع رسیدن کمک های مردمی به این کشور می شود.

وی یادآوری کرد: در جریان انتقال این کمک ها، خلبانان جمهوری اسلامی ایران نهایت تلاش خود را برای رساندن کمک های انسان دوستانه به مردم یمن انجام دادند که در نهایت خلبانان رژیم آل سعود برای جلوگیری از فرود این هواپیما، فرودگاه مقصد را بمباران کردند.

حجت الاسلام پورمحمدی، در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته هلال احمر و سالروز تشکیل بسیح سازندگی گفت: این نهادها تا کنون خدمات ارزنده ای به مردم در نقاط مختلف کشور انجام داده اند.