کارشناس مسائل سیاسی گفت : هنوز فتنه تمام نشده است و دشمنان انقلاب پس از ناامید شدن از فتنه ۸۸ در فکر فتنه ای دیگر با رویکرد مذهبی و دینی هستند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رصدمراغا؛  رحیم بیداروند در  نشست روشنگری بسیجیان مراغه امنیت را لازمه پیشرفت و اقتدار دانست و گفت : علی رغم وجود مشکلات اقتصادی در کشور امنیت بزرگترین نعمتی است که مردم به پاس آن هر سال در راهپیمایی ۲۲ بهمن گسترده تر حاضر می شوند .
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که امنیت لازمه رسیدن به اقتصاد موفق است افزود : تضمین پیشرفت اقتصاد یک کشور در مرحله اول وابسته به امنیت آن کشور است ، حوادث یک سال گذشته ترکیه باعث شده لیره این کشور ۵۰ درصد کاهش داشته باشد .
وی با بیان اینکه امنیت به وجود آمده در کشور حاصل خون هزاران شهید است خاطرنشان کرد : اگر امروز شاهد امنیت در داخل کشور هستیم و اگر می بینیم استکبار جهانی در مقابل اقتدار نظام اسلامی لب به اعتراف گشوده، تنها به خاطر آن است که دریافته خادمان این نظام با شهد شهادت آشنا هستند و برای دفاع از کیان کشور حتی از جان خود می گذرند.
بیداروند ادامه داد : دشمن برای ساقط کردن جمهموری اسلامی به هر روشی متوسل شده است تا جایی که توانسته است در اوایل انقلاب در حساس ترین پست نظام نفوذ کند و جاسوسانی چون بنی صدر را روی کار آورد .
وی اضافه کرد : تاریخ انقلاب گویای نفوذ های متعددی همچون نفوذ مجاهدین و جریان‌های جاسوسی در دولت موقت، نفوذ بنی‌صدر، نفوذ مهدی هاشمی در بیت منتظری و در نهایت نفوذ نیروهای مخرب از طریق سران فتنه از مهمترین نمونه‌های نفوذ در طول تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
کارشناس مسائل سیاسی فتنه ۸۸ را یکی از حساس ترین نفوذ های دشمنان برای ضربه زدن به نظام عنوان کرد و گفت : شواهدی در دست است که نشان می‌دهد در گرماگرم رقابت انتخاباتی، برخی از رابطین امنیتی سفارتخانه‌های اروپایی موفق شدند تا به ستادهای انتخاباتی کاندیداهای خاص نفوذ کنند.
وی افزود : مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده در ۲۳ تیر ۷۸ و حماسه ۹دی ۸۸ پاسخ محکم به تمام توطئه های دشمنان بود.
بیداروند اظهار داشت : اکنون اما فتنه دیگری از جنس «فتنه اکبر» در پیش است. برخلاف آنچه بسیاری می پندارند، این فتنه، خود را در ادبیات دینی نشان خواهد داد .
وی تأکید کرد : در فتنه آینده نباید انتظار داشت که مانند فتنه ۸۸ عکس امام را پاره کنند و یا علیه اصل ولایت‌فقیه شعار دهند بلکه فتنه گران در قالب حامیان نظام و رهبری وارد می‌شوند که مردم باید هوشیار باشند و مواظب دسیسه‌های دشمنان باشند .