دادستان عمومی و انقلاب مراغه گقت: یک هزار و ۳۱۰ بطری انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شده در این شهرستان امحا شد. علی دلداری گفت: این میزان مشروبات در چند روز گذشته از سوی پلیس مبارزه با قاچاق کالای این شهرستان در دو عملیات کشف شده است. وی اظهار کرد: براساس قانون، خودروهای حامل […]

۸۱۴۰۰۵۵۹-۶۰۹۹۳۴۳

دادستان عمومی و انقلاب مراغه گقت: یک هزار و ۳۱۰ بطری انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شده در این شهرستان امحا شد.

علی دلداری گفت: این میزان مشروبات در چند روز گذشته از سوی پلیس مبارزه با قاچاق کالای این شهرستان در دو عملیات کشف شده است.

وی اظهار کرد: براساس قانون، خودروهای حامل مشروبات الکلی به نفع دولت ضبط می شود و در این راستا نیز دو خودرو حامل این مواد توقیف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه با بیان اینکه این شهرستان در مسیر ترانزیت و قاچاق مشروبات الکلی قرار دارد، ادامه داد: این کالاها به طور قاچاق از مرزهای شمالغرب وارد و بعد از عبور از چندین شهر از طریق مراغه به مرکز کشور حمل می شود.

دلداری، یادآوری کرد: به همین منظور در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاقچیان مشروبات الکلی، در حوزه قضایی این شهرستان به صورت جدی با آنان برخورد می شود و این افراد بعد از شناسایی، دستگیر و به مجازات می رسند.

وی گفت: عملکرد پلیس این شهرستان بویژه در ارتباط با مبارزه با قاچاق کالا، کشف مواد مخدر و پیشگیری از جرایم قابل تقدیر است.

مراغه با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۷ کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

منبع : ایرنا